welke monitoren?

Even voor het nageslacht.. heeft een NS4 88 keys dan geen te zwaar.spelende keys? Ik checkte eigenlijk alleen de 73 key versie.. en dat waren semi weighted keys..
Hmmm, van alles dat ik heb geprobeerd in de winkel vond ik de NS4 wel echt het bij uitstek het fijnst spelen. Volgens internet zijn het weighted keys, maar zo voelde het voor mij iig niet. Ik heb ook helemaal geen verstand van al die verschillende keys en alles wat erbij komt kijken, dus ik ben eigenlijk puur op gevoel afgegaan 8o)

Dat zal met de NS4 allemaal wel goed zitten maar het is wel een behoorlijke prijs. Ik ben zelf niet zo'n Nord fan als het op de nieuwere producten aankomt maar ik heb 'n kennis die ik ook een Kronos 88keys heb aangeraden en 'n Nord 88 keys zou kopen en is later toch voor 'n Nord gegaan.. Ik vind 'n Kronos als concept gewoon meer veelzijdiger.. maar ieder z'n ding.
Ach, ik ben in dit geval meer dan bereid om flink geld neer te leggen voor een goed speel gevoel. En je hebt gelijk dat er in de Kronos waarschijnlijk meer utility zit, maar die speelde in mijn beleving gewoon een stuk minder fijn :erm:

Maargoed, ik ga vanmiddag maar eens echt een bestelling plaatsen. Als het toch niet goed is kan het altijd nog terug!

Dit staat wel chique, geoptimaliseerd voor elektrische/piano
Die zag ik ook nog langskomen idd, maar zit ook een redelijk prijskaartje aan. Ik hou ze in het achterhoofd voor de toekomst!
 
Ik durf te wedden dat je met onderhandelen incl die nord speakers voor 4200,- klaar bent al zou het 4500 zijn..
 
@Patat Met

Kali audio heeft ook een sub en ik moest denken aan jou post over meerdere sub’s in een ruimte kali heeft dus een sub met 2 Horizontally opposed 6.5" long excursion woofers.

Komt dit overeen met hetzelfde concept of moet je echt de fysieke subs specifiek plaatsen en fase instellen?
 
Ik durf te wedden dat je met onderhandelen incl die nord speakers voor 4200,- klaar bent al zou het 4500 zijn..