Alphonyx - Fuck You All [Hardcore]

Origineel geplaatst door Diversion
Wat ik ook wel eens doe als een kick lekker klinkt maar dat er geen attack in zit is een normale TR909 kick erbij plakken (dus mix paste).
[/URL]

jah...das idd wel een goed idee......zal ik eens proberen......ben nu op school dus ik kan je sampletje niet afluisteren maar dat zal ik strax thuis zeker doen. Bedankt voor die goeje tip
 
ik vin em wel lekker klinken gast er goed op! :D

ga door!!
 
Origineel geplaatst door t-con
ik vin em wel lekker klinken gast er goed op! :D

ga door!!

joooow bedankt....en dat zal ik zeker doen....staat al n nieuw nummer op deze site ("demonic")
:biertje:
 
Re: Alphonyx - Fuck You All [Hardcore]

Origineel geplaatst door hardcoreslavery
download hier mn nieuwste track en zeg ff wa je dr van vind of wat dr moet veranderen volgens jou ;)


Alphonyx - Fuck You All


thnx
niks veranderen :okdan: :dj: :mega:
 
Re: Re: Alphonyx - Fuck You All [Hardcore]

Re: Re: Alphonyx - Fuck You All [Hardcore]

Origineel geplaatst door manvsmachine
niks veranderen :okdan: :dj: :mega:

:okdan: okay dan!!!! :D
 
oja btw lache avatar! ;)
 
Origineel geplaatst door Mike Rockmore
Ik vraag me wel eens af, waarom altijd die agressiefe titels bij hardcore? Maakt het het nummer beter? Doe es een keer een liefdevolle titel man :luv: nu lijkt het of je aggresieve nazi bent die iedereen af wil rossen :mexico: of ja, dat gevoel krijg ik bij een titel als Fuck You All :D maar ja dat kan natuurlijk iets persoonlijks zijn.

Kan nu ff het nummer niet luisteren zit op die verdomde poepschool ik geef later mijn feedback wel, niet dat je er superveel aan hebt, want ik bak zelf niets van muziek maken, maar toch...:biertje:

Grtz Mike


Nou, hier snap ik niets van! In de jaren zestig, het hippie-flower-power-sex-voor-iedereen-en-met-iedereen-tijdperk werd "Fuck you all" als liefdesuiting gezien, maar wanneer het Hardcore is dan is het opeens agressief. :confused:

;)
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Ik vind jouw stijl nog het meest lijken op die trancecore van het cenobite label, zul je vast wel kennen.
Het was je bedoeling om een nummer in de hedendaagse stijl te maken, dat is je alleen niet echt gelukt.
Met harder bedoel ik niet zo zeer sneller, eerder nog langzamer, met hardere kicks en scherpere geluiden. Ik zal je als voorbeeld een nummer van mezelf laten horen, dat een beetje in die stijl gemaakt is. Het is nog lang niet af en ik zeg ook niet dat ie beter is dan die van jou, maar alleen om je te laten horen wat ik bedoel. Hij stond trouwens ook in de 'post hier je meest gewaardeerde hardcore track' tread(waar ik van jou niks heb gezien geloof ik?)

Rain

Hoor je het verschil?

Succes:biertje:


Vind je track opzich wel OK, maar (luister op laptop nu, dus kan niet al teveel feedback geven) ik vind de snare wat rommelig en 'uitgezakt' klinken. Dus niet echt kets-kets-kets maar meer splrf-splrf-splrf hehehehe... leuk, geluid omschrijven ;)

En daarnaast vind ik, met name in het begin, de 'plugintruc' met de kick wat overdone.

Maar de melodie, het sfeertje en de opbouw zijn zeker wel te pruimen!
 
Origineel geplaatst door D-mike-E
Vind je track opzich wel OK, maar (luister op laptop nu, dus kan niet al teveel feedback geven) ik vind de snare wat rommelig en 'uitgezakt' klinken. Dus niet echt kets-kets-kets maar meer splrf-splrf-splrf hehehehe... leuk, geluid omschrijven ;)

En daarnaast vind ik, met name in het begin, de 'plugintruc' met de kick wat overdone.

Maar de melodie, het sfeertje en de opbouw zijn zeker wel te pruimen!

Dank je.. Zoals ik al zei, dit is nog niet af. Die snare is met opzet zwaar overstuurd, waardoor hij een beetje splrf splrf achtig:) gaat klinken ja, vond ik zelf wel stoer eigenlijk:maffia:

Plugintruc? Wat bedoel je precies want die kick komt rechtstreeks uit de virus...?
 
ben nu aan het luisteren en klinkt al best lekker

beetje vage terreur is altijd fijn voor de vroge nachten :P

wat me wel opvalt is dat je kicks wel wat laag missen (werk je met fruity loops?)

maar voor de rest best wel oke, wellicht wat minder galm her en der en de rest is best oke eigenlijk.
 
de melody die erin komt na een break na ongeveer 2,5 minuut vind ik overigens er ECHT niet in passen....
haalt heel de vage karakter van de track overhoop..... kan het beter bij bijgeluiden en stringachtige tonen houden
 
Origineel geplaatst door endonyx
de melody die erin komt na een break na ongeveer 2,5 minuut vind ik overigens er ECHT niet in passen....


jah klopt.....ben ik ook echt niet tevreden over......ga misschien nog wel aanpassen ghehehehe
:kimono: :dubbel: :mega:
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Plugintruc? Wat bedoel je precies want die kick komt rechtstreeks uit de virus...?

Dacht even dat je die kick met een plugin of zo bewerkt had. Maar dat maakt verder weinig uit natuurlijk.
 
iemand anders die de track nog wil reviewen ????
 
op zich best knallen maar ik hou toch meer van een beetje ouwe school sound. ik heb hier een speedcore achtig nummertje wat ik een jaar geleden heb gemaakt. het geluid is kut en slecht afgemixt maar het gaat mij hier gewoon om het rammen. ik heb nu alle tracks niet meer los dus ik kan't niet meer netjes afmixen. ook heb ik hier een mc505 bij gebruikt en die gebruik ik nu nooit meer (doe bijna alles met vsti's in logic) en er zit een super verboden stemsample in... kortom eigenlijk kut en zeker niet beter dan dat van jou, de kick is alleen wat oldskoelerig (zelf hou ik ook niet zo van dat gekraak en gepiep hoewel t soms wel cool can klinken) de track was meer bedoeld als avond-afsluitertje gewoon los gaan :okdan:
tis alleen wel in mono anders past t niet hier (ik sta niet op een site of zo) en t duurt maar 2 minuten geloof ik maar dan vind ik t ook wel weer genoeg geweest in dit geval.

>>>meningen zeer welkom<<<

 
Origineel geplaatst door RJen
op zich best knallen maar ik hou toch meer van een beetje ouwe school sound. ik heb hier een speedcore achtig nummertje wat ik een jaar geleden heb gemaakt. het geluid is kut en slecht afgemixt maar het gaat mij hier gewoon om het rammen. ik heb nu alle tracks niet meer los dus ik kan't niet meer netjes afmixen. ook heb ik hier een mc505 bij gebruikt en die gebruik ik nu nooit meer (doe bijna alles met vsti's in logic) en er zit een super verboden stemsample in... kortom eigenlijk kut en zeker niet beter dan dat van jou, de kick is alleen wat oldskoelerig (zelf hou ik ook niet zo van dat gekraak en gepiep hoewel t soms wel cool can klinken) de track was meer bedoeld als avond-afsluitertje gewoon los gaan :okdan:
tis alleen wel in mono anders past t niet hier (ik sta niet op een site of zo) en t duurt maar 2 minuten geloof ik maar dan vind ik t ook wel weer genoeg geweest in dit geval.

>>>meningen zeer welkom<<<

2 Minuten? Maak er maar 36 seconden van...:)

De bassdrum klinkt niet helemaal compleet, alsof ie doormidden geknipt is, voor de rest is dit niet echt te beoordelen.

Ga trouwens eens naar deadmurder.com, daar kun je wel hele nummers(mp3's) uploaden, doe ik ook wel eens...

Groeten,

Sander
 
Origineel geplaatst door RJen
hij's lekkerrr!!!

ja vind je???? ......... tis nu al zolang geleden dat ik da nummertje gemaakt heb dat ik t voort een kut nummer vind omdat ik m nou al zovvaak heb gehoord maar okay....als jij dat zegt :D
bedeankt ;)
 
Back
Top