Nu skool / Chill breaks

vind het erg gaaf klinken
beats zijn tegek allen vind ik de baseline die bij 00:50 eerin komt iets te hard
( volume ) verder ok

gr michiel
 
klinkt goed! ik denk dat een pad er wel leuk zou bij staan?
doet me een beetje aan orbital denken. :W
 
als je die breaks vervangt door een lekkere kick had t een leuke trance plaat kunnen worden :D

klinkt lekker hoor :biertje:
 
[ongezouten mening]
Ik zou die offbeat bassdrum die nu na elke 4e tel herhaald wordt, alleen op na de 8e tel doen.. De tambourijn geluidjes vind ik ook nix..

De bassline pakt me ook nog niet zo..

wat blijft er over.. hmm


Oribital? Nee dat kwam nog ff niet in me op. Moet je ietsie meer je best voor doen ben ik bang..
[/ongezouten mening]
 
Origineel geplaatst door Rino
Voor een schetsje vind ik 'm aardig klinken...Ben benieuwd als je 'm uitgewerkt hebt.

Sluit ik mij bij aan. Klinkt echt lekker. Maar er moet nog iets bij (of na). :okdan:
 
Hey C-Code,

Dit vind ik al wel een stuk beter! De beat is goed, loopt lekker.. Alleen de baslijn vind ik wat minder. Doet me een beetje denken aan 2step... misschien kan je die nog wat meer laten swingen. En probeer misschien toch meer naar een soort van climax toe te werken, begin wat minimaler en bouw het echt op... want op den duur wordt het een beetje saai. De melodie vind ik ook wel okee. Misschien zou je het nog wat kunnen opvullen met een mooie string.
Keep up the good work! :)
 
Back
Top