Gabber/hardcore: al die breaks en pauzes in sets. De norm??

Ik was op Thunderdome, maar dit keer was het echt erg met de breaks. Ik denk dat ik zeker de helft van de nacht zonder kick heb doorgebracht, dan heb ik de punchloze piepkicks nog niet meegerekend. Volgens mij is techno de enige stroming waar het allemaal nog lekker doorrolt. Het was overigens wel gaaf weer hoor, ik heb een hoop vette dingen gehoord.
 
@spdk Ik was er ook en heb idd wel dezelfde ervaring. Tevens ook wel grappig dat Nosferatu ongeveer zijn complete nieuwe album draaide :-P Vond van Mad Dog wel gaaf dat hij echt oud met nieuw combineerde.
 
Ik vind de muziek nog wel leuk maar feesten komt er niet meer van. Die breaks hebben me altijd geïrriteerd. Kickje mag best even er uit gedraaid worden maar je moet wel in het ritme vastgehouden worden, alleen dan bereik je die magische staat waarin je echt even weg bent op de muziek.

Zat vandaag hier naar te luisteren:



Wel iets van haperingen maar beukt lekker door.
 
@spdk Ik was er ook en heb idd wel dezelfde ervaring. Tevens ook wel grappig dat Nosferatu ongeveer zijn complete nieuwe album draaide :-P Vond van Mad Dog wel gaaf dat hij echt oud met nieuw combineerde.
Ik merk inderdaad ook dat er heftige dingen in de techno gebeuren. Los van de breedte, want er zijn zoveel substromingen, commercielere stromingen, maar in de hoek van de liefhebberij wordt stevig en prettig geknald!
 
Back
Top