{Trance} track Bass

Wel lekker plaatje dit ! Alleen had ik graag een waarschuwing gezien: zet voor beluistering het volume wat zachter !
Nu ben ik doende m'n conussen & trommelvliezen weer aan elkaar te pattexen.......

op 1:10 begint er een errug fijn gebliep te lopen :) , alleen stopt daar de beat erg abrupt. mss een idee om de beat
daar weg te laten faden ?

verder niet teveel aan doen, is wel ok zo :okdan:
 
Zal IK dan maar even reageren? :)

Ten eerste: Bass en Trance?!?!?! :o:
Ten tweede: ook nog een serieuze poging, toen viel ik helemaal van m'n stoel :P

Ten derde: de serieuze reactie :)
Helemaal niet slecht bassie, klein beetje meer reverb over die "bliepjes" die er rond 1:10 inkomen en de achtegrondstrings wat meer in elkaar laten overlopen. Dan is het wel prima.
Oja, die plotseligne break van de beat is idd erg raar/irritant zelfs...
Technisch kan ik verder niet al teveel op ingaan omdat ik op 1 PC-speakertje luister op m'n werk :maffia:

maar klinkt in ieder geval leuk... Hoe kwam je erbij opeens? *D
 
Lekkere bassline. De break komt er een beetje te plotseling in vind ik. Wel een leuk geluidje. De climax komt er ook niet zo heel erg lekker uit. Wel allemaal lekkere geluiden enzo, leuk trackie!

Tim
 
Origineel geplaatst door BigDplayboy

Oja, die plotseligne break van de beat is idd erg raar/irritant zelfs...

Haha dat is nou mijn stylie...:D
 
Jeez,

Ik heb dit nummer woensdagavond in anderhalf uur gemaakt...
gewoon Cubase laten lopen en realtime opgenomen en handmatig mutes gedaan..

misschien moet ik toch maar Trance gaan maken want het is een stuk makkelijker dan steeds maar weer origineel te zijn..:D :D
 
Hoi...

Stevig beginnetje. Het klinkt wel wat rauw maar oke, je break valt er wel erg plotseling in, eerst dacht ik, jaaaahh lekkere klimax gevolgd door een break, maar ineens vallen bijna al je geluiden weg, dat doet de sfeer die je zojuist hebt neergezet behoorlijk te niet.

Right...je klimt van uit de break weer op naar de song, maar dat geluidje wat je daarvoor gebruikt vind ik niet overtuigen.
Ik bedoel, je arps zijn wel okay op zich, maar het geluid zelf mist gewoon wat body en het is wel erg een solo ineens.

Eenmaal weer op tempo, het loopt allemaal best aardig, maar ik vind je gekozen geluiden niet echt geweldig uit de verf komen, ik denk een combinatie van niet zulk beste mastering, het klinkt allemaal te droogjes.
Ook je drums lijden vreselijk onder het niet hebben van de juiste effecten.

Begrijp me niet verkeerd, je accoorden zijn prima, er zit ook zeker wel groove in, ik doe je dit niet na, maar ik vind het allemaal net niet vet genoeg, je sound is iets dat nog naar een hoger level getild mag worden, maar je bent zeker goed beizg ! :)
 
Dat 'serieus' mag je wel met een pak zout nemen hoor...
ik heb gewoon een nummertje in elkaar geknald....
;) :D
 
ik vind het niet mijn ding, maarja het is het jouwe...
heb betere tracks van je gehoord
 
grappig trackje, het neigt iet wat naar industrial in het midden maar dan zonder de vrleermuis tekst

beetje veel breaks voor een trance track en teweinig 4x4 actie.
de beat mag best door lopen in somige gevallen.

de sounds zijn best lekker maar ik denk dat deze meer tot hun recht komen in een D&Bass nummer :P

peez TT
 
Back
Top