Ex5 keys voor 650 euros

D'r mag wel een :slotje: op wat mij betreft.. net 1 uur nadat we afgesproken hadden dat ik en Bazzi zouden komen op zondag... krijg ik een mail dat-ie verkocht is! niet te geloven. :( volgende keer beter
 
Hé vrienden,

Jullie beseffen niet goed wat je door Jullie vingers hebt laten glippen.Dat was echt een prachtkoop , 650 eurotjes voor zo een prachtstuk. Ik denk er zelfs aan , als ik hem voor een prikje zie in mijn buurt , er nog ééntje bij te kopen. Als je zo nog iets ziet moet je direct toehappen. Volgende keer meer sucses :) .

Met vriendelijke groeten,

marcE
 
Origineel geplaatst door marce
Hé vrienden,

Jullie beseffen niet goed wat je door Jullie vingers hebt laten glippen.Dat was echt een prachtkoop , 650 eurotjes voor zo een prachtstuk. Ik denk er zelfs aan , als ik hem voor een prikje zie in mijn buurt , er nog ééntje bij te kopen. Als je zo nog iets ziet moet je direct toehappen. Volgende keer meer sucses :) .

Met vriendelijke groeten,

marcE

Ja, wrijf het nog maar 's lekker in....tis wel balen natuurlijk. Nou hoop ik van harte dat het niet een ander SF lid was geweest die anoniem dat ding heeft weggekocht....
 
Back
Top