• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord A1 keys absolute nieuwstaat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Deze in nieuwstaat verkerende Nord A1 keys kost nog steeds 1399 euro. Bij mij voor de spotprijs van 899 (ophalen) met nog vol een jaar garantie. (nee niet bij Bax, want die heeft géén overdraagbare garantie, na 1 jaar) en die mooie woorden lees ik maar al te vaak hier.

Wordt compleet geleverd met alle toebehoren en heb er ook een originele Clavia Nord Soft Case 61 t.w.v. 119 euro bij.

De prijs is zeer scherp en vast (ophaalprijs) Deze prachtig klinkende synth is volledig in mint conditie met een rookvrije historie (afkomstig van een liefhebber die er zelden op speelde) Deze A1 klinkt echt veel warmer dan de NL4 en heeft ook meer FX mogelijkheden en is daarom zo gewild.

Geen inruil, gewoon 899 ophalen bij mij. Verzenden kan ook maar kost geld...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top