Ex5 keys voor 650 euros

Wat is google?
 
Hij raakt die EX5 maar niet kwijt en over een maand gaat hij in een ander land (Italie???) wonen.
Aardige gast, maar hij begrijpt niet waarom hij zo'n bak niet voor 650 kwijtraakt.
 
..kan ik me voorstellen.

Die Pads van Fuse zijn wel overtuigend genoeg dacht ik zo..

Tja, waarom ik hem zelf niet koop?

Alles op zijn tijd=(
 
Ik snap het niet!!!

De EX5 is zo'n meesterlijke synth. Ik heb de mijne gekocht, inclusief alle uitbreidingen (flash, SCSI, samplememory, extra outputs) voor 700 euro! In mijn ogen geen geld, en 650 euro voor deze synth is ook niks.

Al die vormen van synthese, geweldig goede FX, een erg fijn 76-toetsen tellend toetsenbord...

Ondergewaardeerd.
 
De jongen waar ik mijn EX5 van kocht gebruikte hem als masterkeyboard... dus hij wist hem zeker niet te waarderen. Maar
is er geen stroom ofzo in dat land waar deze verkoper dan naartoe gaat verhuizen?

Ik vind hem zelf beter klinken dan een Triton en zeker zo lekker als een Motif, op bepaalde punten verliest ie en op andere wint ie het van de Motif..
 
Origineel geplaatst door joriz
De jongen waar ik mijn EX5 van kocht gebruikte hem als masterkeyboard... dus hij wist hem zeker niet te waarderen. Maar
is er geen stroom ofzo in dat land waar deze verkoper dan naartoe gaat verhuizen?



Hij wil een compact setje meenemen en de EX5 is nou niet de lichtste synth
 
20 kilo dus het is geen synth voor watjes. ;)
 
Zal ik die jongen eens uit de brand helpen dan... ik zoek al een tijdje een mooie multi-bak ala triton/karma/motif en in dat rijtje hoort deze zeker thuis. En € 650,- is zeker een mooie prijs
 
Je bent z'n redder in nood, en je hebt straks ook nog één van de beste synths ooit.

Let wel: Ik gebruik hem enkel als mega-synth. Ik heb mindere verhalen gehoord over het gebruik van de EX5 als workstation.
 
Re: Ex5 keys voor 650 euros

Thanks for the kind words everybody, since because of this thread I get a few
more enquiries (I have had a lot of dicks wasting my time over the few months).
I have dropped the price over the months but well its as far as it is at before it
is not really worth my while to sell anymore. I'll probably buy another one in six
months or a year when i'm more settled down again, because I like the keyboard actions
and the sounds.

But I know now that today, its a buyers market, as a lot of stuff has plummeted lately.

Sorry for being a bugger and not posting in Dutch.

Cheers,
Andy.
 
Yep Bazziman, z'n post zegt genoeg :) ik had nl. in m'n mail naar hem geschreven dat hij het synthforum.nl moest bedanken voor m'n reactie.

Maar ik vrees dat het een wie-het-eerst-kwam-die-het-eerst-maalde-situatie is Bazzi, maar erg toevallig dat wel!
Kan ik ook gelijk m'n cs1x eruit schoppen :D ghehe

Of hij moet me nog gaan mailen dat er een andere koper is (jij) en we tegen elkaar op moeten bieden 8D

ik zie het wel
 
Nou,

die andy was ook geen happige verkoper. Een half jaar geleden zocht ik een EX5 en had contact met hem. Ik wou graag dingen weten als wat zijn OS en TG versies waren. En daar reageerde hij dan geirriteerd op. Op een gegeven moment reageerde hij niet meer en heb toen ergens anders een EX5 gekocht.
 
ZO, die Bazziman windt er geen doekjes om! 8D (ookal had ik eerder gereageerd, de verkoper meldde dat degene die als eerst met 650 aankomt hem mee mag nemen =( )

erg jammer.... aangezien ik niet zo snel naar den haag kan komen.

iig veel plezier ermee Bazzi!!
 
Origineel geplaatst door Sander02
ZO, die Bazziman windt er geen doekjes om! 8D (ookal had ik eerder gereageerd, de verkoper meldde dat degene die als eerst met 650 aankomt hem mee mag nemen =( )

erg jammer.... aangezien ik niet zo snel naar den haag kan komen.

iig veel plezier ermee Bazzi!!

Als jij hem echt HEEL graag wi (en vrij zeker bent dat je hem gaat kopen)l mag je hem hebben. Andy belde me idd vandaag op voor een afspraak, maar als jij hem heeel graag wil dan zal ik mijn hand op de knip houden, anders ga ik iig morgen ff kijken.
 
Back
Top