Echo Indigo I/O "stereo". (1x minijack "stereo")

jimmy

doubleplusgood
Lid sinds
20 april 2003
Berichten
185
Hoi, ik heb een vraag.

Momenteel heb ik een Audiophile USB aangesloten op mijn laptop. Deze werkt (inmiddels) goed. Helaas ben ik niet helemaal tevreden over het formaat wat alles nu inneemt. Ik werk op een laptop om mobiel te zijn, en die Audiophile heeft een aparte voeding nodig - bovendien neemt die best wat ruimte in.

Nu zag ik op gearfreaks PCMCIA kaartjes en dat leek (en lijkt mij nogsteeds) een goede oplossing!

Nu mijn vraag:
Op die Indigo's zit zegmaar 1 mini-jack ingang. Dus bij de Echo Indigo I/O heb je 1 mini-jack voor de Input, en 1 mini-jack voor de Output.

Nu las ik hier ergens op het synthforum dat dat mono is, maar dit is (ondanks dat er maar 1 plug in kan) toch gewoon stereo? Als ik een mp3 luister dan hoor ik over mijn speakers toch gewoon die panning en noem maar op in stereo?

Ik hoop dat iemand hier wat opheldering over kan geven, dit is namelijk het enige waar ik nog over twijfel, mocht het puur mono zijn dan vrees ik dat ik er weinig aan heb en dan houd ik mijn Audiophile, maar als het wel gewoon stereo is dan koop ik liever een Indigo I/O.

Alvast bedankt!
 
Hoi, ik ga hem van de week kopen, ik zou dat niet van plan zijn als hij mono in en out is....
Nee, is gewoon 1 keer stereo in een 1 keer stereo out.
:L
 
Back
Top