Platencontract in UK

Een aantal mensen vroegen mij welke equippement gebruikt is om "See The Light" te produceren. Het antwoord is simpel, Cubase SX en VST instrumenten en Effecten. Er is geen hardware aan te pas gekomen. Nou met uitzondering van mijn masterkeyboard, de vocals - die zijn opgenomen in een studio in Manchester - en de mastering is in een studio gebeurd in Engeland (http://www.cutandgroove.com/flash_content/index.html). Dus alle hardware in mijn studio staat er tegenwoordig werkeloos bij. Moet ik maar ff te koop aanbieden op het forum. VST RULEZ :halleluja
 
succes dobbit en doe de groeten aan eugie
 
Bingo!!! Paradise met See the Light staat op de volgende Ministry Of Sound verzamelaar. World wide exposure! :D En de track is nog niet eens gereleased.

Playlist:
LMC vs U2 Take Me To The Clouds Above
Gipsy Gipsy
Oceanlab Satellite
Syke & Sugarstar Ticket To Ride
ATFC I Can't Stop
DT8 Take My Hand
Gladiator Now We're Free
Sandy Rivera Dreams
Junior Jack Stupidisco
Ferry Corsten Rock Your Body Rock
Motorcycle As The Rush Comes In
Paul Van Dyk feat Second Sun Crush
Stonebridge feat Therese Put Em High
Renato Cohen vs Tim Deluxe Just Kick
Deepest Blue Give It
PARADISE SEE THE LIGHT!

dat begint erop te lijken!
 
Origineel geplaatst door dobbit
Een aantal mensen vroegen mij welke equippement gebruikt is om "See The Light" te produceren. Het antwoord is simpel, Cubase SX en VST instrumenten en Effecten. Er is geen hardware aan te pas gekomen. Nou met uitzondering van mijn masterkeyboard, de vocals - die zijn opgenomen in een studio in Manchester - en de mastering is in een studio gebeurd in Engeland (http://www.cutandgroove.com/flash_content/index.html). Dus alle hardware in mijn studio staat er tegenwoordig werkeloos bij. Moet ik maar ff te koop aanbieden op het forum. VST RULEZ :halleluja

Welke VST plugins heb je gebruikt als ik vragen mag?

Verder klinkt het nummer super relaxt..........pzzz...!!


Moszle
 
Het gaat maar door! Gister kreeg ik te horen dat 'See the Light' in de André Pascal Mix komt te staan op Ministry Of Sound Hard House Classics. Dus das al op 2 MOS verzamelaars en als klap op de vuurpijl kreeg ik vandaag het bericht dat BMG/NuLife 'See The Light' gaat uitbrengen. Dus een groot label gaat hem oppakken. Dat klinkt allemaal super!
 
Ik zie deze thread nu pas voor het eerst.

Proficiat dobbit ! :okdan: :biertje:

Dit vind ik altijd leuk om te zien, medeforummers die een release krijgen. Dit is wat ons mooie forum zo professioneel maakt.
Ik weet dat er meer SF-ers zijn die ook platen uirbrengen maar dat hier niet kenbaar maken. Maar ik ga geen namen noemen natuurlijk, dat moeten die personen maar zelf doen als ze daar zin in hebben.
 
:okdan:
 
Hee Dobbit !! :halleluja

Gaat lekker dus !!

Ga lekker zo door en doe Quif ff de greettzz !!
 
Geniet van de rit 8)


'T is niet my cup of tea though, maar eng'trance'land loopt er wel warm voor :P
 
Ja, het is een klassenummer. Heb hem nu in zijn geheel gehoord.
De zangeres is echt goed. Natuurlijk is haar uitspraak bijzonder goed.
Vind alleen het refrein iets irritant worden wanneer je het nummer wat vaker hoort. Beetje zeurderig.
Ik zou toch niet al je hardware de deur uit doen, want ik vermoed dat de track nog vetter had geklonken met hardware.

Maar bovenal complimenten, want het is een toppertje. "Wordt misschien wel een klassieker"
 
Hey!

Ben benieuwd hoe dat gegaan is met ie zangeres. Heb jij de demo eerst opgenomen met daarop een zangeres uit Nederland? Waarna zij zoiets hadden van "Wij hebben een betere", of heb je de instrumental aangeleverd waarna zij de zang erbij verzonnen hebben?

Veel vragen, maar ik ben gewoon benieuwd.

Ik vind het couplet echt super. Mooie tekst en lekkere groove.
 
:okdan: succes :okdan:


BTW zangeres heeft mooie stem damn
 
Origineel geplaatst door Ken Waldek
:okdan: succes :okdan:


BTW zangeres heeft mooie stem damn

Ach ja....je moet dan wel ff puzzelen met bepaalde tools, maar dan heb je ook wat ;)

Inmiddels zijn overigens de 1e verzamelaars te koop met 'See The Light' (het nummer komt trouwens of 5 verschillende verzamelaars van Ministry Of Sound dus dat zit wel goed!), maar het nog steeds wachten op de grote release ;{ . Het gaat helaas allemaal niet zo snel bij BMG/ NULife.

Maar goed ik heb gehoord dat deze week alles geregeld zou zijn. Dus misschien op korte termijn dan eindelijk een release...word ook wel eens tijd! De opvolgers liggen al tijden klaar.
 
Back
Top