Platencontract in UK

Origineel geplaatst door Catalunya
Hey!

Ben benieuwd hoe dat gegaan is met ie zangeres. Heb jij de demo eerst opgenomen met daarop een zangeres uit Nederland? Waarna zij zoiets hadden van "Wij hebben een betere", of heb je de instrumental aangeleverd waarna zij de zang erbij verzonnen hebben?

Veel vragen, maar ik ben gewoon benieuwd.

Ik vind het couplet echt super. Mooie tekst en lekkere groove.

Tis nog anders gegaan. Ik had een aantal demo's van mij op PlanetAcid geplaatst. De engelse kant van Paradise hoorde die demo'sen vroeg mij een nummer van ze te remixen. Dat heb ik gedaan en zowel Paradise als hun toenmalige Label waren daar erg over te spreken. Vervolgens kreeg nog een opdracht....namelijk de vocal van See The Light. Daar moest een nieuw arrangement omheen. Dus de vocals waren al klaar. En ik moet zeggen....ik vind dat perfect werken.....een arrangement schrijven rondom bestaande vocals. Op basis van dat arrangement zijn ze de studio in gegaan en daar hebben zij hun ding ermee gedaan. Toen op basis van die track een nieuw platencontract werd gekregen ben ik gevraagd ook lid te worden van Paradise. Tja, wat een paar demo's op planetAcid al niet teweeg kan brengen.
 
Hey Dude!

Kweet niet of dit al een oude thread is, maar ik ben een beetje gaan lezen en luisteren naar je track!
Petje af, ben ook al jaren bezig, maar dit is exact de muziek die ik ook graag maak!

Klinkt erg lekker! Kippevel!
Beetje Ian van Dahl achtige sound!

Succes verder...

Kzal binnenkort ook eens een demootje droppen :)



Gr Henri
 
Back
Top