super nova 1

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
Lid sinds
15 april 2002
Berichten
1.737
Locatie
m'n eigen wereld
hallo, ik was vannacht bezig met mijn supernova. en ik was bezig met de noise gererator, ik had een soort ruisede zee of een licht briesje, maar hij kraakte licht of stoorde. het is moeilijk uit te leggen maar het was goed hoorbaar en storend.
is dit normaal .

groet bass-molelules
 
Heee bass-m

Eeeuuhh nee dit is niet normaal !! Waarschijnlijk stond er nog iets aan wat niet aan hoeft te staan.

Betaat het geluid uit 1 of meerdere noten ??
 
als je 4 noten indruk wordt alles keer 4 getriggerd dus ook je noisegenerator.
Hmmmm, ik heb een nova gehad en bij bepaalde frequencies en instellingen ging die ook wel es storen met name de reverb, lag niet aan mijn randapparatuur want met phones op deed ie het ook.
Probeer het geluid wat je had weer opnieuw te maken tenzij je het hebt opgeslagen en ga er op spelen of laat hem gewoon lopen.(arpeggiator en latch).

Was de ruis continu of kwam het af en toe?
 
de ruis was continu. maar kan het ook aan je release van je envelope liggen. dat zat ik later te denken, dat ik die te ver open had.

ik heb gelukkig het orgineel nog. moet vannavond even kijken of het daar ook in gebeurt. was me gisteren niet echt opgevallen.

k** dat ik thuis geen internet heb.
:(
dus kan nu niet even gelijk kijken.
 
Hoe bedoel je met die env.
dat je ze te ver open hebt en dat er op het laatst teveel signalen doorelkaar heenlopen?

Nou tjek it out in ieder geval en succes ermee!!
Heeft een supernova trouwens ook pink noise? kan ook voor storingseffecten zorgen(in dat geval is er nix aan de hand).
Nou ja ik heb geen verstand van V.A's maar als de storing er vanavond nog is zet dan in ieder geval ff je headphones op!!!

Greetzz
 
Back
Top