Jajajaja ook eens een track van mij.

Where are the dynamics -> no where.

Klinkt als een vlak geheel, kortom, saai, niet uitdagend, te veel op 1 lijn, geen goed stereo beeld.
Maar ja, dat verwacht je ook van fruity loops.
 
Ik ben de maat van Metatron, met wie hij nummer gemaakt heeft....
Bedankt voor alle reacties!:)

Mostatic>En als je eens door die 'platte muur' heen luistert, naar de muziek zelf zeg maar... :)
 
Kikke Track!

Gemaakt met Fruity loops ? indrukwekkend. Het klinkt erg goed. Het intro mag wat mij betreft wel wat rauwer.
Een paar smerige breakbeats met een distorted kick eronder door doen het ook altijd goed zeg ik maar. Is mijn mening.

Ga lekker door zo suc6 met het uitbrengen, moet je zeker doen.

Wil je een nummer van mij horen ? (uit 1995) luister dan naar thunderdome 11 cd 2 laatste nummer..........
 
Bedankt mensen!
Leuk om te horen dat het ook orgineel is, er wordt al genoeg na-geaapt tegenwoordig.

Dj Bomber>Haha cool! Ik heb Waxweazle 12 zelfs :D
Zijn wel lekkere snelle trackies, dat begin van 'Rambo goes riot' vond ik op 45 toeren ook altijd wel leuk klinken 8)

Waar ben je tegenwoordig mee bezig?:)
 
Origineel geplaatst door DVE
Ik ben de maat van Metatron, met wie hij nummer gemaakt heeft....
Bedankt voor alle reacties!:)

Mostatic>En als je eens door die 'platte muur' heen luistert, naar de muziek zelf zeg maar... :)

Hehehe, das niet echt mijn ding. :biertje:
 
Tegenwoordig voornamelijk met Trance, dat is wel zo'n beetje mijn ding nu. Maar ik heb lang niets meer uitgebracht dus dat wordt toch echt weer eens tijd. Misschien dat ik nog wel eens met een remix kom van Rambo! Wat wel grappig is is dat de leadsound die ik RGR gebruikt heb het ook heel erg goed doet in Trance nummers. Dus zo is het eigenlijk er een beetje van gekomen dat ik Trance ben gaan maken. Maar in ieder geval ben ik de laatste tijd weer lekker bezig en als ik weer wat leuks heb om te laten horen dan post ik het hier wel..
 
lekker trackje heren!

ik vind de bliepjes wel lekker en de kick past er ook mooi bij hoor :)

lekkere kick trouwens.. dat rrrrrr effect aan de kick vind ik altijd wel cool om te horen.

is dat een speciaal effect om dat te bereiken? licht eens een tipje van die sluier op he :)


keep it up
 
Fredd-E---> Die bassrum hebben we uit Buzz, dve heeft hem gemaakt, moet je verder maar ff aan hem vragen.

Mostatic--> Je kunt nog wel eens geluik hebben ook, het mist iets n het gebeuren, misschien wat meer qen of zo. BTW heb je niet toevallig een mono knopje aan staan, is volgens mij best wel wat gepant hier en daar.

De rest bedankt voor de replay`s.:)
 
Ja ieder z'n smaak joh. Ik vind het wel kikke om te horen dat jullie bezig zijn met het maken van hardcore. Blijft altijd leuk en was immers ook voor mij liefde op het eerste gezicht. Er gaat voor mij niets boven een overstuurde kick uit de 909 met daar bovenop een hooverende Alpha JUNO en zwaar overstuurde claps en hihats, blijft gewoon kikke!
Het leuke van die synths is dat je ze overal voor in kan zetten Hardcore/Trance/Dance het maakt allemaal geen zak uit. Je creativiteit is altijd de grootste beperking vind ik.

Veel succes verder met jullie produkties.
 
Origineel geplaatst door dj_bomber
Ja ieder z'n smaak joh. Ik vind het wel kikke om te horen dat jullie bezig zijn met het maken van hardcore. Blijft altijd leuk en was immers ook voor mij liefde op het eerste gezicht. Er gaat voor mij niets boven een overstuurde kick uit de 909 met daar bovenop een hooverende Alpha JUNO en zwaar overstuurde claps en hihats, blijft gewoon kikke!
Het leuke van die synths is dat je ze overal voor in kan zetten Hardcore/Trance/Dance het maakt allemaal geen zak uit. Je creativiteit is altijd de grootste beperking vind ik.

Veel succes verder met jullie produkties.
precies je moet doen waar je je goed bij voelt

toch wel jammer hoor, rambo gaat los is echt jeugdsentiment voor mij (was een jaar of 13 dat ik td 11 kocht :D)
 
Tja ach, ik begin wel weer een idee te krijgen voor een vervolg ik weet alleen niet of ik die de snelheidslimiet van de vorige keer gaat overschrijden maar ik zal eens kijken wat ik kan doen. De rauwe bakken met klapperende VCO's heb ik in huis dus dat moet zeker geen probleem zijn. Ja.. ik laat het hier wel weten als ik een opvolger heb..

Oja er zit ook een stem in die plaat van een hele bekende hardcore artiest, luister maar eens goed.
Laat me maar weten als je denkt wie het is..
 
hehe, hoewel hardcore niet echt mn stijl is klinkt deze track toch wel lekker. een heerlijke drive zo rond de 2 min 40

en voor hoever hardcore origineel kan zijn klinkt dit behoorlijk verfrissend.

compliments!
 
Ook absoluut niet mijn stijl.. hardcore. Maar best spannend intro. Jammer dat jullie iets te veel onderbrekingen hebben. Drive is best okay: vasthouden! (nu te veel breaks) Verder is het waar wat Mostatic zegt: geen dynamiek en geen goed stereobeeld, maar saai vind ik het zeker niet! :)
 
lekker beuken! doet me denken aan hardcore uit de periode 1995-1996 , vette film samples :D

ik verbaas me trouwens steeds weer over de kwaliteit van fruity

goed gedaan :okdan:
 
Origineel geplaatst door metatron
Mostatic--> Je kunt nog wel eens geluik hebben ook, het mist iets n het gebeuren, misschien wat meer qen of zo.

Zou niet in zijn geheel onverstandig zijn ja, en niet alles op 1 lijn zetten, qua schuiven dan.


BTW heb je niet toevallig een mono knopje aan staan, is volgens mij best wel wat gepant hier en daar.
[/B]

Aangezien ik geluidstechnicus ben, nee. :)
 
Dynamics in Hardcore ? dat zou wel heel vernieuwend zijn.

Ik vind het wel een lekkere track. Heb al heel lang geen hardcore meer geluisterd. Was vroeger toch echt wel into hardcore.
Complimenten
 
Back
Top