DJ Gloomy draait je muziek op Radio Bullet

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.130
Locatie
België
Hey muziekmakers,

Ik ben van plan mijn radioshows te vullen met muziek van verschillende fora... (SF, Image-Line forum, Nationaal Fruityloops Forum)

Heb je een steengoed nummer gemaakt, deel hem dan hier. Ik zal je laten weten of ie gedraaid wordt of niet (voortgaand op de reakties). Ambient nummers van 10 minuten maken geen kans, omdat de tijd gewoon te kort is.

Vergeet dus niet in te tunen:

Zaterdag van 16h00 - 17h00
Zondag van 16h00 - 17h00

Hier kunnen jullie luisteren:


Het stelt nog allemaal niet zo veel voor, maar ik ben van plan om mijn shows groot te maken, jullie weten dat me dat lukt.

Post daarom een linkje met je beste track. Vergeet niet hem downloadbaar te maken.

Ik wil je twee, derde, enz.. beste track draaien op andere dagen.

Zoals jullie weten draai ik morgen een nummer van @rvanommen , voor te beginnen hé.

Wie voelt zich geroepen?

Ik hoop op veel reacties, want sommigen onder jullie (de meesten) maken steengoeie muziek.
Doen dus!

Liefs,

Gloomy
 
Super, @rvanommen !

Hier is alvast de playlist van vandaag, luitjes. De vetgedrukten zijn er van forumleden.

 
Lekker lijstje hoor m8.
Ingeschakeld vanaf Iron Maiden.
Veel succes en veel plezier met de voortzetting van dit project :)

Ps: hidden message heb ik niet kunnen ontdekken :D
 
Lekker lijstje hoor m8.
Ingeschakeld vanaf Iron Maiden.
Veel succes en veel plezier met de voortzetting van dit project :)

Ps: hidden message heb ik niet kunnen ontdekken :D
Jawel hoor, denk goed na als je de titels leest ;)
 
1693756606191.png

@jserle klik op edit => permissions =>enable direct downloads
 
Ik vind t echt een leuk idee.
Als je wilt mag je deze van mij ook gebruiken:

Volgende zaterdag tussen 16 & 17h00 wordt ie gedraaid. Ben fier om hem in mijn show te hebben want hij is megavet, zoals ik al liet weten op je SC.
 
@jserle : linkje werkt niet.

Ik weet het niet 100%. Maar wat gebeurt er als je op permissions klikt, zie je dan "enable direct downloads" die je kunt aanvinken? Zoniet dan heb je een pro-abonnement nodig. Iets wat ik ten zeerste aanraad.
 
Het zou leuk zijn, zouden we mekaar te vriend hebben op Facebook.

Aarzel niet me toe te voegen:


Gloomy
 
Okay, ik heb de begintekst wat aangepast en de playlist van volgende week zaterdag erbij gezet:


:)
 
Back
Top