Jajajaja ook eens een track van mij.

Ik ben het met mostatic eens, het is een totaal gebrek aan dynamiek, en met dynamiek bedoel ik in ieder geval het totale beeld van het geluid
er zit heel erg veel mid in en heel heel heel erg veel hoog in je track. Ik mis een diepe bass ook in de bassdrum (het pompt niet om het maar even plat te zeggen), de bass is zo ie zo nergens te vinden in je track. De track zelf heeft een goed intro, de panning effecten zijn leuk maar komen door het gebrek aan dynamiek niet goed uit de verf. Je zou ook iets meer mogen doen met de breakbeat die je af en toe als brug gebruikt. Al met al is de opbouw enzo prima, maar ik zou toch meer aan je geluid gaan werken, want nu is het een vlakke track qua geluid.

Op wat voor boxen heb je dit afgemixt als ik vragen mag ?
 
Gebrek aan dynamiek ? Hardcore is vooral midden en hoog,dat hoort zo......;)
 
ik vind hem iig netjes, hij kabbelt op een leuke mnaier door, klinkt ook redelijk goed afgemixt
mis alleen wat frishoog erin naar mijn gevoel en wat subbas idd zoals mostatic zegt.

en hoe raar het ook maf klinken voor sommigen, teveel dynamiekverschillen in hardcore doet af aan de kracht ervan.
dat is gewoon een verschil in waar het opm gaat binnen een muziekstyle, de doorrammende factor in hardcore zul je niet terugzien in andere stylen dnek ik omdat bij die stylen weer andere dingen belangrijk worden geacht.
 
lekker eaggen hoor :P als van ouds terror trax van vroeger... ik zou graag ff de zip in willen kijken

Peez Tron
 
ik zou zelfs een remix van willen maken.
en hij zou niet onder moeten doen voor je hardcore versie. :duivels:
 
Origineel geplaatst door metatron
Be my gast baby.

heb je geen aparte samples ofzo?
want ik kan ze wel moeilijk uit je trackie filteren.
kick zit steeds in de weg... :D
 
Back
Top