[track] de blauwe tandpasta doet pijn aan mijn ogen

Leuk nummer, erg vette beats en dat fluitje is idd ook wel ok, alleen vind ik de gespeelde melodie niet helemaal lekker klinken.
Een beetje vreemd, maar wel lekker! :)
 
Origineel geplaatst door Bahamut
....dat melodietje met die fluit HAHA hoe verzin je het :dubbel:

ha lol, 'k heb psies hetzelfde. machtig mooi man :D
 
Ik vind het echt een superfijne track. Het einde zou inderdaad wat beter kunnen, maar voor de rest....errug goed gedaan!

Ik vind die fluit helemaal :okdan:
 
Ik was het in eerste instantie helemaal met fuse eens, hoewel ik dan wel een soort van macabere vorm van de Efteling voor ogen heb (macaber in de positiefste zin van het woord... zeg maar een David Lynch-Efteling) De tweede keer verloor hij echter al veel freakiness, en bleef er gewoon een heel erg lekkere track over...
 
Hij is grappig. Leuke geluidjes. Ik ga hem zeker bewaren. Ik heb alleen wel mooiere drumpartijen van je gehoord (zij hij die al helemaal geen mooie drums in elkaar kan draaien).

Maar je blijft mooi spul maken!

:biertje:
 
leuk

ik mis iets... een tussenstukje of zo of geluidjes van iets (lopende kraan, spugen) weet ik veel

leuk
 
Hey!

Ik had deze track ff links laten liggen, maar ik had beter moeten weten. SUPER!!!!
De beats zijn echt krakeltje-chrispy en toch zo vies als wat. Waar komen die uit? Vind 't fluitje erg leuk. Weer eens wat anders (bij mij was het superduister geworden denk ik, maar ik kan gelukkig niet van die mooie drums maken...:)

Trouwens, die opmerking over u-ziq vindt ik erg terecht! Deed het mij ook aan denken. Heette dat album niet Tango 'n Vectif? Superplaat...

Groeten!

J
 
Origineel geplaatst door binaural
Hey!

Ik had deze track ff links laten liggen, maar ik had beter moeten weten. SUPER!!!!
De beats zijn echt krakeltje-chrispy en toch zo vies als wat. Waar komen die uit? Vind 't fluitje erg leuk. Weer eens wat anders (bij mij was het superduister geworden denk ik, maar ik kan gelukkig niet van die mooie drums maken...:)

Trouwens, die opmerking over u-ziq vindt ik erg terecht! Deed het mij ook aan denken. Heette dat album niet Tango 'n Vectif? Superplaat...

Groeten!

J

Alt-M ;)

Das idd het album, heb hem hier staan, maar weer eens opzetten:dj:
 
zeer beluisterbaar oorvoer !!

heeft inderdaad misschien nog wel iets µ-ziq

misschien een nog wat wildere break in de drums om wat afwisseling te brengen ergens en het einde wat veranderen
voor de rest ::okdan:
 
leuke track man..

maar ik wacht steeds totdat die beats helemaal over de kop gaan...of die fluit wat dat betreft..

Einde kan wel een tikkie minder abrubt..

uitwerken!

(en een demo naar de efteling ;) )
 
Blijf deze erg cool vinden, die acid drill and bass valt toch wel behoorlijk ver in het niets bij een track als deze!

As said, focus op een op en afbouw.

Meer van dit.
 
Lekkere melodie, lekker spontaan! Vooral doorgaan!

Mix kan beter, dat wel.... Gij zult meer analoog gebruiken! Hoevaak moet ik het nog prediken.
 
Back
Top