[track] de blauwe tandpasta doet pijn aan mijn ogen

helemaal te gek!
ik kan 't niet helpen deze werkt echt op m'n lachspieren, dat melodietje met die fluit HAHA hoe verzin je het :dubbel:
 
Gedowned, gechecked...

En tja... als ik het nummer uitzet ben ik eigenlijk al vergeten hoe het ging. Het loopt wel lekker, leuke geluidjes maar er is niet echt iets waarvan ik zeg JA! dat maakt um!

-C-
 
Origineel geplaatst door isnieZot
wat is fout aan het einde? te abrupt?

Ja eindig dan met een maf geluidje of zo, of een pitch down, of een vervorming of wat dan ook. Nu eindig je gewoon door de geluiden één voor één te muten.
Sorry maar de rest van je track is zo vet dat ik dan over dat soort dingen struikel:P
 
Lijkt wel of Paulus aan de foute paddo's heeft gezeten.
Is dit iets voor de Efteling als melodietje in hun nieuwe attractie?

Even wennen, maar hij is lekker anders.
 
Origineel geplaatst door Bahamut
helemaal te gek!

NEE, juist niet, hij "Is nie Zot" :D

Origineel geplaatst door fuse
Lijkt wel of Paulus aan de foute paddo's heeft gezeten.

:D Ik weet niet wat dit nou betekent maar het klinkt alvast grappig

Origineel geplaatst door fuse
Even wennen, maar hij is lekker anders.

Precies wat ik ook denk. Best een verrassend nummer
 
Origineel geplaatst door Gran&Tilly
das grappig, ik heb gister nog met goon gechat, vriendelijke gast.

Vind zijn muziek toch wel heel anders btw.

Ik heb de eerste 2 albums en een EP. Z'n stijl is erg variërend. Van echt hele goeie dingen tot half afgebakken tracks. Maargoed... het is zeker niet hetzelfde, maar ik vond het er op bepaalde momenten wel naar neigen.. Lekker vrolijk :)
 
Origineel geplaatst door Gilles la Crêpe
Ik heb de eerste 2 albums en een EP. Z'n stijl is erg variërend. Van echt hele goeie dingen tot half afgebakken tracks. Maargoed... het is zeker niet hetzelfde, maar ik vond het er op bepaalde momenten wel naar neigen.. Lekker vrolijk :)

Jeps, ik vind Vatican Nitez een geweldig album. Ik heb het voorrecht een aantal tracks van z'n nieuwe album, family glue al gehoord te hebben, terwijl ze in de ontwikkel fase waren welliswaar, maar dit album wordt echt brilliant.

Stay Tuned

dit is idd wel een vrolijk nummer, humor is belangrijk in muziek...vind zelf het "vogeltje" het grappigst
 
Chapeau ,
Vond de drums Geweldig.
Goeie break

geluidjes doen mij aan het bos denken en door dat fluit melodietje
ook een beetje middeleeuws.

Nu mijn kritiek :
Zou het nummer nog wat meer uitwerken
wat meer afwissling in de sfeer.
Het klink nu nogal pattern achtig met 1 pattern van 4 maten.
808 bd drop bassline zou BV vervangen afentoe kunnen worden door een andere Bassgeluid.
Hier en daar wat (Sweep) effekten of een stemmetje (lo-fi male voice lijkt me wel Tof) Kan ook de boel open breken.

(GRTZ)
 
Gave track! coole drums. weird maar toch ook weer met iets normaals erin, kan het niet uitleggen.

Introotje doet me denken aan een persoon die in een klein kerkje een klein orgel zit te bespelen. Op 0:13 komt er een gast binnen met een coole drummachine en drukt op start. Op 0:41 begint iemand op z'n fluit te spelen en zo kan ik nog wel verder gaan, misschien iets voor een videoclip:D
 
Origineel geplaatst door chrizz
Gave track! coole drums. weird maar toch ook weer met iets normaals erin, kan het niet uitleggen.

Introotje doet me denken aan een persoon die in een klein kerkje een klein orgel zit te bespelen. Op 0:13 komt er een gast binnen met een coole drummachine en drukt op start. Op 0:41 begint iemand op z'n fluit te spelen en zo kan ik nog wel verder gaan, misschien iets voor een videoclip:D

hehe, dit vind ik nou zo cool aan electronische muziek zonder vocalen enzo, iedereen heeft er een ander beeld bij.
 
Back
Top