Reaktor 4.03 and Cubase SX 2.01

daance

Nieuwkomer
Lid sinds
14 november 2003
Berichten
23
Locatie
Utrecht
Ik heb het volgende probleem. Ik probeer Reaktor 4 te gebruiken in Cubase SX 2 en ik krijg geen geluid. Alle andere VSTi's werken gewoon, Reaktor 4 laat in z'n venster ook zien dat ie midi ontvangt en audio genereert, maar IK HOOR NIETS ! In SX 1.6.78 werkte Reaktor wel gewoon, en daar had het ook maar 1 audio kanaal, in SX 2 heeft Reaktor meerdere audiokanalen waar niets op te horen valt. Is er hier iemand die dit probleem kent en/of heeft opgelost ?
 
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien moet je contact opnemen met Native Instruments?
 
Origineel geplaatst door demian
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien moet je contact opnemen met Native Instruments?

NI support is goed,gewoon ff aanmelden met je registratie bij het NI forum.
 
Op het forum bij NI heb ik niets kunnen vinden. Vandaar dat ik het op wat andere plekken heb gevraagd. Niet geschoten is altijd mis...
 
Heb zelf ook zoiets gehad. Ik kan alleen maar zeggen dat het zulke complexe applicaties zijn dat echt ~alles! goed moet staan. MIDI, in outs/etc. Meestal zelf hard zoeken naar de oplossing helpt slechts. Heb ik ook moeten doen. Kan echt aan alles liggen, driver/soundcard.. Probeer het eens op een andere computer en kijk of het probleem daar zich ook voordoet.
veel suc6.
Onthoud dat R4 nog steeds niet 100% werkt in Cubase. Al zeg ik niet dat het aan R4 ligt.
 
Back
Top