• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tekoop Allen and heath Zed428, Zed10, motu828mk3, motumk2FW and a motumk2usb!

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Boost303

Mono-Amine
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
1.944
Locatie
DenHaag
Wegens overstap naar mixer met geintegreerde geluidskaart heb ik tekoop:

De machtig en prachtige Allen and Heath Zed 428 mixer. 28 kanalen (eigenlijk 32 want elk stereokanaal heeft 2 stereoinputs, 6 auxen, 4 groepen, een van de beste eq's die er zijn, op elk kanaal een direct out en een insert en een soundkwaliteit wat voor deze prijs geen competitie heeft. Hij is helemaal goed, geen krakende knoppen, faders of andere zaken. Het enige wat niet helemaal goed is, is dat ik ooit een schroefje heb vervangen van een stereokanaal en het nieuwe schroefje was te lang, hierdoor valt af en toe het volume van een van de stereokanalen wel eens weg, dit is echter in een seconde opgelost door even een kleine korte slinger aan de gainknop van t kanaal te geven. Bij Thomann is hij nog 1611 euro. Voor 849 kan hij worden opgehaald in Voorburg. Het is de enige mixer met deze features die nog net door 1 man gedragen kan worden en hij is door zijn mooie en dunne ontwerp ook in kleinere studios te plaatsen.

Ik heb ook nog een Allen and Heath Zed10 mixer tekoop voor 150 euro, klein, betrouwbaar, fantastische sound, basic in de beste vorm

Omdat ik overstap naar een mixer met geintegreerde geluidskaart gaan de 3 motu geluidskaarten die ik gebruikte aan elkaar gekoppeld om zo via de direct outs van de Zed428 24 kanalen tegelijk te kunnen opnemen.
De Motu 828mk3 Hybrid, nieuw nog megaduur. Hij werkt flawless, enige manco is dat af en toe het display de letters niet laat zien, het komt en gaat, soms een half jaar geen last van soms doet hij het wel, vanuit de ttalmix software kunnen alle functies altijd handig worden bediend het heeft mij nooit gestoord maar hierom ook de zachte prijs van 449 voor deze mixer met 2x adat in en uit, hier is een 24 inpu en 24 outputsetup mogelijk via de adapexpanties

Verder de Motu 828mk2 Firewire. 349 euro helemaal goed, alles doet het, ik gebruikte hem als adatconverter

en dan nog de Motu 828 usb ook helemaal goed en 349 euro, alles doet het, ik gebruikte deze ook als adatconverter maar soms ook in een 2e setupje in de woonkamer buiten de studio.

Mochten er meerdere dingen tegelijk gekocht worden kunnen we praten over een speciale prijs.

De geluidskaarten en de zed10 kunnen eventueel verzonden worden (kosten en risico koper), ophalen heeft de voorkeur. De zed428 kan alleen worden opgehaald in Voorburg gezien het formaat en het gewicht

Groet,

Joost
 

Attachments

  • zed428 for sale.jpg
    zed428 for sale.jpg
    154,3 KB · Bekeken: 238
Back
Top