• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MungoSync2 en Allen and Heath Zed10fx

Boost303

Mono-Amine
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
1.944
Locatie
DenHaag
Tekoop:

Allen and Heath zed10FX. Solide en portable mixer, was vergeten dat ik een backup had staan nog in de doos. Mag weg voor 199 euro

Mungosync2: (midi in naar midi thru en sync24, de derde midi output (en de sync24 output
0 is door de mungosync in de maat te stoppen en starten zonder dat de master gestopt hoeft te worden. Vrij magisch apparaat voor als je met hardware werkt of even van bank wil wisselen op je TB303 of je laptop opnieuw wil inladen tijdens een liveset zonder de drumcomputer te stoppen bijv.
inclusief orginele adapter 150 euro

Doepfer Mausi (ik weet niet zeker of ik de adapter nog heb) stabiele midi cv outputs, zowel v/oct of hz/volt. Oud maar goud. 99 euro

Mogelijke ruil met:
tt303(v2), expert sleepers modules, behringer model-d of neutron mogelijk
 
Back
Top