• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: --- Volca Keys, Arturia Microbrute, A&H Zed-24 ----

Alume

Stamgast
Lid sinds
20 juni 2014
Berichten
128
Locatie
Alkmaar
Jo guys,


Ik hou een kleine winter studio opruiming om geld vrij te maken voor een nieuwe geluidskaart.

Volca Keys
Eerste eigenaar, geen krassen. ik verkoop hem omdat ik heb steeds minder gebruik in de mix. Leuk synthje, kan meer dan je denkt. Met doos.

100 euro

------------------

Arturia Microbrute
Heb hem van de zomer aangeschaft om de overstap naar modular iets makkelijker te maken. Hij is overbodig geworden. Goede staat, geen krassen, met doos.

200 euro

------------------

Allen&Heath Zed-24
Zo goed als nieuwstaat, geen krassen. Gekocht om alle hardware naar me geluidskaart te routen. Heb veel van me hardware verkocht en is dus een tikkeltje overbodig geworden.

500 euro

-----------------




Allemaal in een rookvrije studio, goed voor gezorgd. De Zed24 is de enige zonder doos maar dat is niet zo'n punt.

Ik sta open voor onderhandeling, helaas niet voor ruil. Zenden mogelijk alleen zal het met de mixer beetje lastig gaan.

:okdan:
 
Keys verkocht!

De ZED24 is in mint conditie, geen krasje te bekennen. Sommige knobs en faders hebben zelfs nog de "nieuwheids weerstand". Doe een goed bod op de ZED en wie weet is ie van jou!
 
Back
Top