Visual Axis

Omdat nog niemand heeft gereageerd zal ik maar beginnen.

Om eerlijk te zijn vond ik de instrumenten erg eenvoudig en zou ik liever echte instrumenten (gitaren, trompet etc) willen horen bij dit nummer. Ik begrijp dat het vast niet makkelijk is om een gezelschap aan muzikanten bij elkaar te roepen maar op deze wijze komt het nummer niet echt uit de verf.

Ik heb het nu tweemaal geluisterd en het heeft een lekker tempo en veel afwisseling. Er lijkt i.i.g veel tijd aan besteed te zijn (maar dat kun je altijd volledig mis hebben) en heeft een professioneel muzikaal karakter.
Ik denk dat je het gemaakt hebt als concept waarbij de eenvoudige instrumenten ondergeschikt zijn aan de melodie.
Daar heb ik een beetje moeite mee om daar doorheen te luisteren maar het heeft potentie.

:)
 
Vind de geluiden nogal General Midi klinken. Met wat voor soort muziek moet ik dit vergelijken? Vind het wel grappig klinken en d'r is best wat aandacht aan besteed. Het is zeker niet slecht, maar ook zeker niet mijn smaak (heb je dus niet veel aan). Doet me denken aan de Nintendo 16bit. Sorry als dat een harde opmerking is ;).
 
Origineel geplaatst door 6 trak
Duke Nukem on SIDoids meets VPRO tv...

Ik snap 'r niks van...........waar heb je het over ?
Ik zie de 'link' niet ;-))))


Greetz,

Jaq :doei:
 
wat een lol..

zit wel lekkur in elkaar, kwil meteen ranzige 2d space shoot em ups gaan spelen met lekkur veel pixels...
:doei:
 
Back
Top