Aangenaam, even voorstellen. DaFe

DaFe

Nieuwkomer
Lid sinds
27 december 2022
Berichten
6
Locatie
Woensdrecht
Aangenaam, Ik ben Dave Feenstra. Of kort gezegd DaFe.
Al ruim 36 jaar gitarist, (akoestisch, electrisch, lapsteel bas) beetje saxofoon en mondharmonica.
Sinds ik een mooie ruime studio heb, ben ik me ook wat meer gaan verdiepen in toetsen/Synths en ik moet zeggen dat me dat ook best bevalt. Tenminste, ik vind dat er best leuke dingen uit de studio komen en dat terwijl ik zoveel mogelijk analoog doe.
De stijlen kunnen behoorlijk uiteen lopen dus ik durf er niet echt een naam aan te geven. Kan sferisch, singer songwriter, garagerock, progressieve rock of jazz zijn. Maar vooral luistermuziek. Laten we zeggen dat het in elk geval geen house, techno, dance of aanverwant is. Voor de rest sta ik overal voor open. Zelf luister ik echt naar van alles. Kan Frank Zappa, David Byrne, Tom Waits, Arno Hintjes, David Sylvian zijn en nog vele andere.
V.w.b. de gear: Ik zal alleen het toetsenwerk en de studio noemen ;-) Roland XV-2020, Roland U-110, Roland VR-760 en een Edirol Midi controller. Studio: Mackie 24*8*2 Mixing Console, Mackie PRO FX16V3 Mixing Console, Focusrite Liquid Saffire 56 met Behringer Pro 8 Digital (dus 16 in en 16 out) en studio zelf werkt met Logic Pro X.
Ik was net te laat voor de jaarlijkse inzendingen dus daar moeten jullie nog een jaartje op wachten. Als jullie vragen hebben hoor ik ze graag. Tot snel. ;-)

muzikale groet,
DaFe.
 
Welkom op SF Dave :mega:

David Byrne / Talking Heads en David Sylvian (zowel Japan als andere projecten) mag ik ook graag luisteren.
 
Welkom Dave!
Ik was net te laat voor de jaarlijkse inzendingen dus daar moeten jullie nog een jaartje op wachten. Als jullie vragen hebben hoor ik ze graag. Tot snel. ;-)
Ja ja, smoesjes, de volgende contest zullen we je extra streng beoordelen! ;)
 
Hoi Dafe, leuk dat je er ook bij bent.
Aan je tolerantie voor dance wordt nog gewerkt: de elektronische beats schrikken je al niet meer direct af, dus het begin is er :).
Enne, die synthforum contest; eigenlijk doe je toch al half mee met de twee gitaarpartijen.
 
Back
Top