LOST - old skool liquid DnB *early work in progress*

chemicalxposure

The Only Constant Is Chan
Lid sinds
23 januari 2010
Berichten
383
Locatie
Leiderdorp
Nieuwe track in aankomst, ik wou een soort mix tussen old skool liquid DnB (voor zover dat in een hokje te stoppen is) me tn vleugje old skool rock / elec gitaar... mss is liquid niet de goeie omschrijving, kheb expres voor n wat rauwere rock achtige sound gekozen,

Kzit nog in de pre- afmix fase , dus er komt sowiso snel een betere versie aan, maar daarom hoor ik graag alvast wat feedback

En voor deze donkere dagen heb ik express en iets meer zomers sfeertje neergezet... tnweer is al somber zat

Wat vinden jullie hiervan qua muziekale ideeën / de overal "vibe" etc, graag hoor dat van jullie :)

Gemaakt met : waldorf pulse 2, m audio venom, korg volca keys en 2 vsti's

http://soundcloud.com/claudiusmaximus/lost

EDIT: op mn net nieuw aangeschafte monitors klinkt t geheel ineens wat schel... en plat... ( kheb nu spirit absolute zero's staan )
 
Laatst gewijzigd:
Hey, thnx voor t luisteren, ja met mn nieuwe versterker en monitors valt er ineens een "gat" int geluid dak ik hiervoor amper tot niet hoorde...

De pad sounds *na de break* klinken wel open maar de beat blijft plat int midden hangen...

Ik ben nog in de pre-mix fase dus kan alles nog zo aanpassen maar t verschil van geluid na switchen van monitors viel me zo op dst ik t ff hier moest posten, maar k weet nu iig dat mn vorrige monitors ws een bepaalde frequentie "boostte" ... iets wat me nu oas opvalt nu k een kleine upgrade heb gemaakt ....

Hier komt snel een andere verbeterde versie van... genoeg ruimte voor verbetering

Sowiso thnx voor de opbouwende kritiek, dit was zelfs voor mij ff schrikken *letterlijk* hoe t ineens op mn nieuwe spullenllinkt..

Maar, dit komt snel goed :)

Thnx again en een fijne avond nog
 
Back
Top