Ter kennismaking; industriële bak herrie.

Re: Ter kennismaking; industriële bak herrie.

Origineel geplaatst door Spermblaster
Ik ben nieuw hier dus 1 van de manieren om mij voor te stellen is een nummer beschikbaar stellen.
Weet iedereen meteen wat voor troep ik maak. :D

Klik hier:
Springstof

Veel luisterplezier!

Wil je nog meer? (vast niet) Klik dan hier om naar de downloadspagina te gaan:

NOG meer herrie?!?! Nee toch?!?!

nice nice nice!
Ik zal test dept. even bellen - even kijken wat zij ervan vinden. Klinkt goed ! goed gebruik van samples - ik zou iets minimalistischer te werk gaan, je muziek klinkt erg druk - maar dat is puur genre en smaak gebonden. Ik al zeker even je andere nummer checken.
Luister je veel naar In Slaughter Natives enzo - hoor veel ouwe invloeden.

Doorgaan zo

ps. neem metalen vaten mee naar je optreden
 
!

!

oja - dat emperror/immortal/morbid angel haardracht moet er ook af - dit kan echt niet hoor als industrial project :)
 
Re: !

Re: !

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
oja - dat emperror/immortal/morbid angel haardracht moet er ook af - dit kan echt niet hoor als industrial project :)

Om er echt bij te horen moet je zo'n Billy Idol / Dolf Lundgren (ja die ja...) achtig platinablond semi-stekel kapsel hebben natuurlijk! En een paar New Rocks natuurlijk!

Gelul over haar ook :D

Ik mis iets in de sound van deze track, punch denk ik, klinkt een beetje digitaal en vlak.
 
:D Jééééj, NoiZz!! Lagge, ja!
Ik mis alleen wat (sub)basjes (ken ook aan m'n "installatie" liggen..?)
Resident Evil (de film) sampletje is wel gaaf! (trouwens best aardige film, vinnik! Sowieso qua filmMuziek)

Any-W welkom!
:biertje:
 
Welkom :maffia:
 
Re: Ter kennismaking; industriële bak herrie.

Origineel geplaatst door Spermblaster
Ik ben nieuw hier dus 1 van de manieren om mij voor te stellen is een nummer beschikbaar stellen.
Weet iedereen meteen wat voor troep ik maak. :D

Klik hier:
Springstof

Veel luisterplezier!

Wil je nog meer? (vast niet) Klik dan hier om naar de downloadspagina te gaan:

NOG meer herrie?!?! Nee toch?!?!

die industriele samples - heb je die van een sample cd? Zo ja welke? Ik zoek nog industrieel achtige samples voor mijn eigen klanken - laat het me weten als je zin hebt
 
Gave opbouw van de industriele beats. Toch als dan de kick op 1.30 erin komt gaat ie ipv meer drive naar minder.... hmmm, yep, er mist gewoon van dat rete laag waarbij je amandelen spontaan vanzelf naar buiten wandelen.....

En dan op 3.40 zit er in een keer wel een ontiegelijke drive in het laag. Super distortion daar......

Nou ben ik niet zo weg van samples en meer van sounddesign, maar dit klinkt wel veelbelovend, wil best meer van je horen.....
 
noumoe.. klinkt goed!

ISN meets Foetus ofzoiets... mis dan enkel nog een 'ziek' stemmetje erbij

:okdan:
 
Re: Re: !

Re: Re: !

Origineel geplaatst door bikkel
Om er echt bij te horen moet je zo'n Billy Idol / Dolf Lundgren (ja die ja...) achtig platinablond semi-stekel kapsel hebben natuurlijk! En een paar New Rocks natuurlijk!
.

Dolf lungren is vet kult man! Is dat die gast die in d efilm Punisher speelde?

Heelrijke gast is dat- - wat een bek!
 
Back
Top