Devil Fish TB-303 op ebay.nl

is een mod alleen een andere design of ook andere mogelijkheden?
 
andere mogelijkheden uiteraard!
 
beetje offtopic, maar ik had eens gekeken wat die robin whittle (devil fish man) nog meer deed. die gast is echt vaag:

walhalla5light.jpg

robin-1999-06.jpg


En hij is bezig met een boek over het gezond houden van relaties en huwelijken door middel van 'spanking'... mis ik iets !?

"For some couples, discipline and spanking are important and perhaps essential methods of achieving this harmony."

http://fondlyandfirmly.com/
http://www.firstpr.com.au/robin/index.html

:okdan:
 
Origineel geplaatst door jes303
beetje offtopic, maar ik had eens gekeken wat die robin whittle (devil fish man) nog meer deed. die gast is echt vaag:

:okdan:


Hehe, check dat kapsel ook ;)
 
Hahahaha!!!

die robin is me er 1!!... ik lach me suf hier :D

A Spanking Gentleman's Creed
To protect and support,
to guide and correct
and to celebrate and cherish.
 

Attachments

  • shirts-view67-d-4.jpg
    shirts-view67-d-4.jpg
    13,6 KB · Bekeken: 55
Heren Synth Freaks,

Even uw aandacht voor het volgende. Waar is de realiteitszin? Ik heb menig discussie mogen aanschouwen waarde ene 303 clone na de andere de grond in geboord werd. Waarom?

1) Er is maar één 303 die klinkt als een 303.
2) Een 303 heeft functionaliteit X niet en dat heeft die clone wel.
3) De TB303 heeft zo'n specifieke en unieke sound, dat kun je nergens anders uithalen.

Wat schertst mijn verbazing. Een Devil Fish Mod is de meest geile Mod die je maar kunt wensen op je 303. Deze Mod zorgt ervoor dat je dingen kunt die je met de standaard 303 niet kunt.

Kortom, het is geen originele 303 meer. De sound is, bij gebruik van de extra functionaliteiten, ook niet meer puur 303. Er worden vervolgens toch absurde bedragen voor een Devil Fish 303 neergeteld en ik hoor mensen zeggen... als ik het geld toch eens had!

Als je tussen de 2000 en 3000 dollar neer wilt tellen voor een NIET originele 303, ben je dan niet beter af met een A6? Of een clone en nog wat andere shit?

Ik zou zeggen... brand los :duivels:
 
Volgens mij heb je voor dat geld juist WEL een orgionele 303
Een tb-303 die nog verder gaat dan die TIENDUIZENDEN andere 303s
En een A6 is geen acid bak..... zo kan ik er ook nog wel een paar
 
Back
Top