Gaat Behringer hier over de schreef en geeft daar iemand iets om?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
SlaveoftheWave : Dat is nog een vrij hoog percentage als je echt met een schone lei wil beginnen. Of je er wel of niet voor zou tekenen in het hypothetische geval, het is een afweging van wat belangrijk en minder belangrijk is. Waar gaat het heen als we doorgaan zoals het nu gaat? Als we het sterke vermoeden hebben dat het nog slechter gaat worden, zou iets dergelijks werkelijk zo heel erg zijn? Zijn wij, als huidige aardbewoners, belangrijker dan die in de verre toekomst? Wat als zoiets mogelijk maakt dat de mensen de komende tien-, of honderdduizenden jaren kunnen leven op een wijze die voor de mens het meest natuurlijk is, en niet in een "beschaving"? Was de overgang die de mens nog niet eens zo lang geleden maakte naar die "beschaving" eigenlijk het slechtste wat de mensheid is overkomen? Allemaal vragen ter overdenking.
 
T'is makkelijk van een afstandje roepen dat het uitdunnen van deze planeet een goede zaak is, ga de uitdunning in een oorlogsgebied van dichtbij maar eens bekijken, da's toch net ff minder leuk dan vanaf je beeldscherm.
En niemand weet verder wat er nu echt belangrijk is, dus we kunnen net zo goed doorgaan op de zelfde weg, misschien is dit wel het juiste pad. Niemand die het weet.
 
Nadat onze steden en plastic onder golven en aardlagen zijn verdwenen zal er vast weer heel veel en ander leven zijn. Het grootste deel van de geschiedenis kon de aarde prima zonder ons en dat zal na onze tijd ook wel weer zo zijn. De grootste vraag is of dat wij (en/of onze (klein) kinderen) het moment dat de boel in elkaar stort actief willen meemaken of dat we het lang genoeg uit kunnen zingen om ons comfortabele leventje vol te houden. Want alle stoere praat ten spijt zijn hier maar weinig lui die het zouden redden in een anarchistische chaos waar je keyboard en soldeerskills minder waard zijn dan het talent om andere mensen het licht uit hun ogen te slaan terwijl je elkaar tot de dood bevecht om het laatste beetje eten en schoon water dat er nog is :D
 
Er is wat voor te zeggen, hoe dan ook ik koop de behringer devil fish meteen :D
Dan kan ik de tt-303 origineel houden, de devilfish mod voor de tt-303 duurt nogal en staat niet in verhouding tot de aanschaf prijs.
 
Sorry Robin (je bent te duur met je Devil Fish mod)...
...en ik koop de Behringer TD-3-DF ook meteen (in cool black) :D

Gaat Behringer hier een (nieuwe) morele grens over?
Nee, dit is - spijtig voor Robin - 'business as usual'.
Ik zou in zijn plaats die 15k USD van Uri aanpakken (hoezeer ik er ook van zou balen). En me richten op een nieuw mod project.
 
Nadat onze steden en plastic onder golven en aardlagen zijn verdwenen zal er vast weer heel veel en ander leven zijn. Het grootste deel van de geschiedenis kon de aarde prima zonder ons en dat zal na onze tijd ook wel weer zo zijn. De grootste vraag is of dat wij (en/of onze (klein) kinderen) het moment dat de boel in elkaar stort actief willen meemaken of dat we het lang genoeg uit kunnen zingen om ons comfortabele leventje vol te houden. Want alle stoere praat ten spijt zijn hier maar weinig lui die het zouden redden in een anarchistische chaos waar je keyboard en soldeerskills minder waard zijn dan het talent om andere mensen het licht uit hun ogen te slaan terwijl je elkaar tot de dood bevecht om het laatste beetje eten en schoon water dat er nog is :D

Ik vermoed dat Uli tegen die tijd de aarde heeft gekloond en de meesten van ons na wat geklaag en gekreun toch lekker gaan overstappen. Hou je de puristen op aarde 1.0 om elkaar het licht uit de ogen te slaan, win-win situatie.
 
Nou, het was een leerzaam topic. Alles is duidelijk nu. Ik heb geen vragen meer.
 
Ik zie Uli gewoon als een voorloper in de circulaire economie; z'n spullen gaan zo kort mee dat na enkele jaren alles meteen weer in de recycling gaat.
Ik denk trouwens dat Uli over een aantal jaren zo kapitaalkrachtig is dat hij samen met Jeff Bezos vanuit de ruimte gaat toekijken hoe wij hier als sukkels elkaar afmaken.
Maar klimaatverandering of niet; ik heb een zwemdiploma en ben op de toekomst voorbereid voor als die hoge golven komen.
 
Is het woord Reptilian al gevallen?
 
Laten we het maar toegeven; Uli is gewoon de duivel in vermomming die op aarde is neergedaald en net zolang met goedkope spullen aan komt zetten tot iedereen verleid is tot de wortel van het kwaad en al de andere fabrikanten failliet of opgekocht zijn.
Dan is ie de alleen heerser in het rijk der electronica en via AI die in de apparatuur besloten zit neemt ie de macht over want dan wordt er continue een toon uitgezonden op een frequentie die we niet kunnen horen maar ondertussen ons hypnotiseert en weerloos maakt en tegelijkertijd zenden z'n synthesizers subliminale boodschappen uit.
Zodat wij allemaal addicted zijn op de lange duur terwijl we het niet meer in de gaten hebben.
Ondertussen sluit hij kontrakten af met wereldleiders om ook aan hun die verderfelijke apparatuur te leveren en dan na enige tijd is wereldheerschappij z'n deel en iedereen een weerloze slaaf geworden.
Dus als je nu nog iets van 'm koopt dan niet achteraf zeuren want je bent nu gewaarschuwd.
 
Laten we het maar toegeven; Uli is gewoon de duivel in vermomming die op aarde is neergedaald en net zolang met goedkope spullen aan komt zetten tot iedereen verleid is tot de wortel van het kwaad en al de andere fabrikanten failliet of opgekocht zijn.
Dan is ie de alleen heerser in het rijk der electronica en via AI die in de apparatuur besloten zit neemt ie de macht over want dan wordt er continue een toon uitgezonden op een frequentie die we niet kunnen horen maar ondertussen ons hypnotiseert en weerloos maakt en tegelijkertijd zenden z'n synthesizers subliminale boodschappen uit.
Zodat wij allemaal addicted zijn op de lange duur terwijl we het niet meer in de gaten hebben.
Ondertussen sluit hij kontrakten af met wereldleiders om ook aan hun die verderfelijke apparatuur te leveren en dan na enige tijd is wereldheerschappij z'n deel en iedereen een weerloze slaaf geworden.
Dus als je nu nog iets van 'm koopt dan niet achteraf zeuren want je bent nu gewaarschuwd.
Breng ze nu niet op goede ideeen.. er wordt meegelezen :maffia: lol

u=20 + l=11 + i=8 = 39

39 = D=3 en J=9 .. DJ omg! :dj:
 
Laatst gewijzigd:
Iedereen die het over behringer heeft waarbij al meerdere cloons zijn en maar door lullen zijn manipuleerbaar of ze worden betaalt. (Maar ze krijgen niets) (“2020” slaven).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top