Gaat Behringer hier over de schreef en geeft daar iemand iets om?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Als Uli een medicijnfabrikant was geweest, hadden een hoop mensen hem een held gevonden.
 
Nee hoor, hij zou een volgende Martin Shkreli zijn.

Oh, ik heb het nieuws gemist dat Behringer zijn clones 5000% duurder verkoopt dan het origineel. Excuus daarvoor.

(Gelukkig, typte ik "een hoop mensen" en niet alle)
 
Last edited by a moderator:
Oh, ik heb het nieuws gemist dat Behringer zijn clones 5000% duurder verkoopt dan het origineel. Excuus daarvoor.

(Gelukkig, typte ik "een hoop mensen" en niet alle)

graag gedaan en geaccepteerd.
 
Een Uliminazionistische vrijmetselende Bilderberg Nieuwe Wereldorde reptilian dan.
Wauw, en dat zonder onze "vrienden in het MO" te noemen. Klasse :) want iedereen, welk forum dan ook, die weet dat elk topic, elke discussie, elk grapje, etc. accuut eindigt, zodra die genoemd worden, de magische grens is het niet. Maar dat kan je slechts zien, nog net voordat de hele boel gebanned en op slot gaat. Bijna als het licht in de koelkast.

En dat mag je vervolgens niet zeggen <- en dat mag je vervolgens niet zeggen <- en dat mag je vervolgens niet zeggen
Typisch he.. zoveel muzikanten bij elkaar, met doorgaans een bovengemiddeld gehoor, bovengemiddelde intelligentie, prima in staat om iets te horen dat dissonant is, dat er iets flink out-of-tune is.

Maar toch, hoe wonderlijk.. zien en hoort dan helaas maar weinig mensen wat er aan de hand is, veel te weinig.. ik heb een trend hiermee doorbroken, ik heb kleur bekend.
So be it, ik sorteer alvast voor op de toekomst. Op die zogenaamde World to Come.. zou niet aan de verkeerde kant willen staan, ik zit er al dank u.

Enjoy, zo lang het duurt mensen.. lekker muziek maken dus.
 
Laatst gewijzigd:

1623830404724.png

Moe?
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Wauw, en dat zonder onze "vrienden in het MO" te noemen. Klasse :) want iedereen, welk forum dan ook, die weet dat elk topic, elke discussie, elk grapje, etc. accuut eindigt, zodra die genoemd worden, de magische grens is het niet. Maar dat kan je slechts zien, nog net voordat de hele boel gebanned en op slot gaat. Bijna als het licht in de koelkast.

En dat mag je vervolgens niet zeggen <- en dat mag je vervolgens niet zeggen <- en dat mag je vervolgens niet zeggen
Typisch he.. zoveel muzikanten bij elkaar, met doorgaans een bovengemiddeld gehoor, bovengemiddelde intelligentie, prima in staat om iets te horen dat dissonant is, dat er iets flink out-of-tune is.

Maar toch, hoe wonderlijk.. zien en hoort dan helaas maar weinig mensen wat er aan de hand is, veel te weinig.. ik heb een trend hiermee doorbroken, ik heb kleur bekend.
So be it, ik sorteer alvast voor op de toekomst. Op die zogenaamde World to Come.. zou niet aan de verkeerde kant willen staan, ik zit er al dank u.

Enjoy, zo lang het duurt mensen.. lekker muziek maken dus.

Je hebt kleur bekend, maar het is wel een wat onduidelijk kleurtje hoor.
Volgens mij ben je iets te diep in het rabbithole gekropen, al kan je daar dan wel weer mooie muziek vinden:

 
Midden-Oosten, gok ik.
Ahja, maar maar die noemde ik natuurlijk wel in het woord 'Uliminazionistische'. De complot-bingokaart moet wel vol tenslotte. En die post heeft hier toch dik een jaar gestaan, dus so much voor de koelkast-lampjes theorie.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top