Gaat Behringer hier over de schreef en geeft daar iemand iets om?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wat vind je van al die clones van MI op modgrid dan?! MI is toch wel de meest gekloonde eurorack fabrikant, met al die monsoons, marbles en andere clonen...

Zijn dat dan allemaal nette mensen die dat doen?
Als Uli MI zou klonen doet die toch hetzelfde als die andere merken?!

Nou dat vind ik ook suf, als mensen dezelfde module voor dezelfde prijs als hey orgineel verkopen. Dat heeft ook geen toegevoegde waarde.

Wat wel tof is als mensen weer iets toevoegen aan het open source ontwerp, zoals de miniversie of de uitgebreidere versies. En alternatieve firmware.
 
Behringer gaat wettelijk nergens over de scheef.
ze verkopen mensen gewoon een illusie.
door iets te verkopen wat fysiek lijkt op een ander product met vergelijkbare product code.
(Je mag er toch wel van uit gaan gezien het volume wat ze er van verkopen dat ze hun huiswerk doen en gewoon precies weten hoe ver ze kunnen gaan hier in)

leuk toch ? Zo heb je iig een product in huis wat er eigenlijk nagenoeg hetzelfde uit ziet als het origineel alleen dan net iets te heet gewassen.

Gewoon te gek!
Dat het geluid wat er uit komt weinig te maken heeft met het originele apparaat vind ik persoonlijk niet zo heel boeiend.
je hebt gewoon voor heel weinig een hoop spullen. Wie wil dat nou niet ??? (Ik niet, maar dat telt niet)
 
1 slecht woord over de partij en je bent dood in china.

Ja, een kritische houding is gevaarlijk in China. Maar loop je in de pas, dan heb de mogelijkheid om naar het buitenland te reizen, bv. naar Giethoorn. Dat was voor de DDR-burger destijds onmogelijk.

Ondertussen blijkt dat hier in eigen land er lieden zijn die het helemaal zien zitten om elementen van de Chinese dictatuur ook bij ons in te voeren. Een systeem dat werkt met social credits, daar lopen ze kennelijk in Utrecht warm voor...
 
Ja, een kritische houding is gevaarlijk in China. Maar loop je in de pas, dan heb de mogelijkheid om naar het buitenland te reizen, bv. naar Giethoorn. Dat was voor de DDR-burger destijds onmogelijk.

Ondertussen blijkt dat hier in eigen land er lieden zijn die het helemaal zien zitten om elementen van de Chinese dictatuur ook bij ons in te voeren. Een systeem dat werkt met social credits, daar lopen ze kennelijk in Utrecht warm voor...

Ach, social media succes is toch gebaseerd op zoveel mogelijk duimpjes in je reet? Als je niet begrijpt dat dit bedoeld is is om je brein te kietelen kun je maar beter je duimpje gebruiken om er op te zuigen.
 
Als je niet begrijpt dat dit bedoeld is is om je brein te kietelen kun je maar beter je duimpje gebruiken om er op te zuigen.

Als jij meent dat het tentoonspreiden van dictatoriale ideeën in een overheidsgebouw slechts is om "je brein te kietelen", dan welterusten!
 
3DF5F387-4177-4184-89B8-0E1F512FBE9B.gif
 
Ja, het is niet normaal in dit land. Al die vrienden en kennissen die spoorloos zijn verdwenen omdat ze een mening verkondigden die niet gewaardeerd werd door de overheid, een avondklok, werkkampen en geweld. We hebben het maar zwaar met zijn allen hier.
 
Behringer gaat wettelijk nergens over de scheef.
ze verkopen mensen gewoon een illusie.
door iets te verkopen wat fysiek lijkt op een ander product met vergelijkbare product code.
(Je mag er toch wel van uit gaan gezien het volume wat ze er van verkopen dat ze hun huiswerk doen en gewoon precies weten hoe ver ze kunnen gaan hier in)

leuk toch ? Zo heb je iig een product in huis wat er eigenlijk nagenoeg hetzelfde uit ziet als het origineel alleen dan net iets te heet gewassen.

Gewoon te gek!
Dat het geluid wat er uit komt weinig te maken heeft met het originele apparaat vind ik persoonlijk niet zo heel boeiend.
je hebt gewoon voor heel weinig een hoop spullen. Wie wil dat nou niet ??? (Ik niet, maar dat telt niet)

Koop eerst maar een Behringer synth praten we daarna verder.
 
Ja, een kritische houding is gevaarlijk in China. Maar loop je in de pas, dan heb de mogelijkheid om naar het buitenland te reizen, bv. naar Giethoorn. Dat was voor de DDR-burger destijds onmogelijk.

Ondertussen blijkt dat hier in eigen land er lieden zijn die het helemaal zien zitten om elementen van de Chinese dictatuur ook bij ons in te voeren. Een systeem dat werkt met social credits, daar lopen ze kennelijk in Utrecht warm voor...
Black Mirror.. seizoen 3 aflevering 1 :mega: "NoseDive" (onwijs brute serie)

Voor mij ist heel zwart-wit: Alles uit China is gebaseerd op slaven- / gevangenisarbeid zo lang dat Regime daar heerst. Dat ze er (heel kort) uit mogen doet daar imho niets aan af, noch hoe zij zelf ervaren in relatieve zin hoe vrij ze zijn.. in absolute zin zijn ze het niet.

Dit maakt het wmb makkelijk te beschouwen: In principe hoef je niet elk aspect / zijde van telkens hetzelfde probleem te benoemen, als de wortel rot is hoef je het niet over de takken, bloemen en vruchten te hebben.. de boom is rot, daar hoeven we toch niet over te discussieren lijkt me :)
 
Laatst gewijzigd:
Ondertussen blijkt dat hier in eigen land er lieden zijn die het helemaal zien zitten om elementen van de Chinese dictatuur ook bij ons in te voeren. Een systeem dat werkt met social credits, daar lopen ze kennelijk in Utrecht warm voor...


Het enigste wat er nog ontbreekt aan dat Utrechtse verhaal is de term duurzaam want dat woord kan je niet meer omheen tegenwoordig als je de tv reclame of social media aanzet?
Krijg steeds meer een hekel aan het idee dat iedereen steeds meer in de pas moet lopen en vooral duurzaam en sociaal moet zijn.
Nu allerlei apparatuur meer en meer met elkaar in verbinding komt te staan krijg ik steeds meer het gevoel dat ik van alles wil afzetten.


Voor mij ist heel zwart-wit: Alles uit China is gebaseerd op slaven- / gevangenisarbeid zo lang dat Regime daar heerst. Dat ze er (heel kort) uit mogen doet daar imho niets aan af, noch hoe zij zelf ervaren in relatieve zin hoe vrij ze zijn.. in absolute zin zijn ze het niet.


Als ik de verhalen moet geloven dan is het werken bij Amazon redelijk vergelijkbaar en net zo verschrikkelijk.
 
Laatst gewijzigd:
Het enigste wat er nog ontbreekt aan dat Utrechtse verhaal is de term duurzaam want dat woord kan je niet meer omheen tegenwoordig als je de tv reclame of social media aanzet?
Krijg steeds meer een hekel aan het idee dat iedereen steeds meer in de pas moet lopen en vooral duurzaam en sociaal moet zijn.
Nu allerlei apparatuur meer en meer met elkaar in verbinding komt te staan krijg ik steeds meer het gevoel dat ik van alles wil afzetten.

Als ik de verhalen moet geloven dan is het werken bij Amazon redelijk vergelijkbaar en net zo verschrikkelijk.
Kan t me goed voorstellen.. ben overigens wel optimistisch, alles wat 'omhoog gaat komt een keer naar beneden'. Hopelijk geldt dat ook voor de grootheidswanen van meneer Bezos met zijn: "to get all people off the Earth and see it turned into a huge national park." :) hij is een idioot wmb, zou zeggen, ga zelf eerst.. doei! verder helemaal gelijk, het is nergens perfect
 
Ik denk dat we terug moeten naar jagen en verzamelen met een beetje ruilhandel ernaast. Die eikel die destijds het vuur heeft getemd is een beetje de Uli Behringer van zijn tijd - iets van de natuur pikken en beschikbaar maken voor iedereen, en nu zitten wij met de gebakken peren.
 
Ik denk dat we terug moeten naar jagen en verzamelen met een beetje ruilhandel ernaast. Die eikel die destijds het vuur heeft getemd is een beetje de Uli Behringer van zijn tijd - iets van de natuur pikken en beschikbaar maken voor iedereen, en nu zitten wij met de gebakken peren.

Die peren zouden zonder vuur nooit gebakken worden natuurlijk.
Behalve gebakken lucht; daar heb je geen vuur voor nodig.
Verkoopt Uli ons nou gebakken peren of gebakken lucht, that's the question? :)
Nou ja; beter één gebakken ei in de hand dan tien in de lucht uiteindelijk.
Ik stop ermee want ik heb niet veel meer nodig, begin steeds slapper te ouwehoeren zeg.
 
Ik denk dat we terug moeten naar jagen en verzamelen met een beetje ruilhandel ernaast. Die eikel die destijds het vuur heeft getemd is een beetje de Uli Behringer van zijn tijd - iets van de natuur pikken en beschikbaar maken voor iedereen, en nu zitten wij met de gebakken peren.

Daar zit wat in, ook al is dit wellicht een minder serieus bedoelde opmerking van Nap . Het zit 'm dan niet zozeer in het temmen van het vuur door de mens, maar wel de overgang van een bestaan als jager/verzamelaar naar de landbouw tijdens de Neolitische Revolutie. Meer, maar niet beter voedsel, maakte het mogelijk dat de populatie van mensen begon te groeien, er kwamen steden, mensen gingen meer op een bultje wonen, de "beschaving" was geboren. Ziedaar in het heden wat ervan is gekomen, een overvolle planeet met mensen en alle problemen die dit veroorzaakt. Zo'n corona-virusje, maar dan eentje die echt goed z'n werk doet, het zou best 'ns mogen rondgaan. Even flink uitdunnen. Nog beter dat er zo weinig mensen overblijven dat de "beschaving" helemaal verdwijnt. Zodat de mensheid een tweede kans krijgt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top