synthi redelijke prijs !

kan zijn dat ie hier nog ergens rondslingert.
zijn mooie apparaten,aantrekkelijk, vaak erg duur,
dees valt nog mee, in huidige dagen
ze zijn ook vaak moeilijk te vinden.
 
Give me a break!,..
Soms schrik ik me wezenloos,..
Laat jij een Synthi zomaar rondslingeren??!!
 
@Sunny: sorry voor de hijack maar ben je niet bang dat het op den duur weer gaat synthi-jeuken en dat je dan er weer 1 met heel veel moeite of tegen een hele grote berg geld weet te vinden?
 
als dat gebeurd draai ik die grote berg spullen maar eens om, zaler wel ergens tussen gevonden worden
 
maar serieus, hij is er nog
relax allen
 
Het zou inderdaad smakeloos van mezelf zijn geweest als ik bij deze tread enkel het aspect "niet serieus met de intensie van het vak" stand laat houden.
In ieder geval is het wel goed om te zien dat het daarbij alsnog effect heeft gegeven.
Wat ik heel goed van Sunny begrijp is dat de trant van "niet ikke maar wij" haaks
staat op zijn uitspraak van: ieder zijn meug.
Wat ik vaak probeer duidelijk te maken is dat het inderdaad niet alleen maar wij is
maar ook niet alleen maar ikke, het is niet of/of, maar en/en.
Dit sowieso omdat de essentie van echte vriendschap geen beperking kent op loyaliteit, het is namelijk altijd smakeloos om wat een individu nodig heeft buitenspel te gaan zetten.
Dit loopt parallel met hoe men de uitstraling in de muziek bewerkstelligd.
Nogmaals wil ik zeggen dat er weer een grote barricade in de weg heeft gezeten
voor voorbereidingen om iets van mezelf te gaan presenteren, mocht het weer in die
zin gaan plaatsvinden, dan ga ik met een andere geplande methode van start.
Jullie in ieder geval alsnog ook nog veel succes en inspiratie toegewenst met de
komende synthwerken.
Groet,
 
dank U weerom voor uw oprechte en hartverwarmende bericht !
ik ben ook geneigd tot het ervaren van een brok in de keel , gerelateerd aan pure ontroering, na het tot mij nemen van uw woorden.
ben zeer benieuwd naar volgenden concrete geluiden , vriendelijke groet
 
Back
Top