Andere hobbys?

Ik had een Playstadion VR 2 op het oog,(figuurlijk) maar even wachten doet soms wonderen...(ook omdat ik geen geld heb:o:)
Nu heb ik een andere bril op het oog (figuurlijk:o:) maar ik ken de prijs niet, maar ik ben wel heel nieuwsgierig!
 
Oké, misschien nu nog een beetje prijzig...:o:
Maar geduld is een schone zaak...
-$ 3499.19-
 
De eerste, originele versie van Doom was de laatste game die ik echt intensief heb gespeeld, dus dat is alweer een tijdje geleden. :D
 
Ik heb zo'n 20 jaar nauwelijks gegamed, maar vorig jaar voor de VR bril gegaan (eerst een Meta Quest 2, maar toen hij gereleased werd direct op de Quest 3 overgegaan). Inmiddels speel ik nagenoeg dagelijks, geweldig speelgoed. Veel Elven Assassin, Synthriders, Walkabout minigolf en Eleven tabletennis. Voordeel ten opzichte van gewoon gamen is dat je regelmatig erg actief bezig bent en jezelf letterlijk enorm in het zweet werkt. De fitness apps zijn leuker dan de sportschool en een aardig alternatief. De muziekapps zijn ook verfrissend t.o.v. op PC of hardware synths te werken.
 
pff daar kan ik me ook helemaal in onder dompelen, beste games ooit (samen met the witcher 3). Ik zit nu in een game die een compleet andere speelstijl heeft maar wat mij betreft dezelfde indruk maakt: Baldur's Gate 3 !
ben ik ook aan t doen, maar heeeeeel traag en casual (elke donderdagavond 2-3 uurtjes met 2 vrienden).
Supervet ook idd
De eerste, originele versie van Doom was de laatste game die ik echt intensief heb gespeeld, dus dat is alweer een tijdje geleden. :D

Ook een topper!

De recentste Doom, Doom Eternal vond ik trouwens ook waan-zin-nig goed.
 
ben ik ook aan t doen, maar heeeeeel traag en casual (elke donderdagavond 2-3 uurtjes met 2 vrienden).
ah kan dat ook multiplayer? Niet dat ik dat zou doen want ik speel alles alleen, maar kan je dan een eigen party of zo maken ipv de NPC's? Ik vind het in ieder geval het beste spel sinds Elden Ring.

De recentste Doom, Doom Eternal vond ik trouwens ook waan-zin-nig goed.
Die is ook heel goed maar gaat met tegenwoordig allemaal iets te snel.

Overigens heb ik ook Alan Wake 2, ik moet er nog mee verder maar ook een grandioos spel. Wat dat betreft zijn er vorig jaar heel veel goeie games gemaakt en is het dit jaar ook al heel goed begonnen.
 
ah kan dat ook multiplayer?
ja, dan maak je allemaal een eigen karakter (of je kiest een van de pre-mades). de 4e character (shadowheart in ons geval) word dan door 1 van ons bestuurd.
tien ie net uit was ben ik solo tot act II gekomen en toen er weer ff uitgeraakt... weet nie meer waarom, tis wel cool.

helemaal eens wbt Elden Ring. heb ik inmiddels al 2x uitgespeeld. een keer op Steamdeck en 1x op PS5. en talloze nieuwe poppetjes gemaakt waarmee ik een behoorlijk stuk mee in het spel geraakt ben. Ik vind het supergaaf om te experimenteren met die builds. en ook FROMs manier van verhalen vertellen is te gek.

Doom Eternal had ik ook wel ff moeite mee, maar tis uiteindelijk na 2-3x opnieuw begonnen te zijn wel gelukt om de base game uit te spelen op de default difficulty (hurt me plenty?).
Dankzij die FROM games heb ik een hoge tolerantie voor "doodgaan & opnieuw proberen" gekregen :). De DLC was nog wel een schepje erop. daar ben ik nog niet doorheen geraakt.

Ook Alan Wake 2 heb ik al een uurtje of 4-5 inzitten maar, ben daar ff op afgehaakt. niet omdat het slecht is, maar omdat ik ook maar zoveel dingen tegelijk kan :D.
T ziet er in elk geval heel mooi uit, en heeft een lekkere sfeer.
 
Ik had een Playstadion VR 2 op het oog,(figuurlijk) maar even wachten doet soms wonderen...(ook omdat ik geen geld heb:o:)
Nu heb ik een andere bril op het oog (figuurlijk:o:) maar ik ken de prijs niet, maar ik ben wel heel nieuwsgierig!
Ps vr2 is wel echt heel leuk. Speel wel alleen maar gt7 ermee.
 
ja, dan maak je allemaal een eigen karakter (of je kiest een van de pre-mades). de 4e character (shadowheart in ons geval) word dan door 1 van ons bestuurd.
tien ie net uit was ben ik solo tot act II gekomen en toen er weer ff uitgeraakt... weet nie meer waarom, tis wel cool.

helemaal eens wbt Elden Ring. heb ik inmiddels al 2x uitgespeeld. een keer op Steamdeck en 1x op PS5. en talloze nieuwe poppetjes gemaakt waarmee ik een behoorlijk stuk mee in het spel geraakt ben. Ik vind het supergaaf om te experimenteren met die builds. en ook FROMs manier van verhalen vertellen is te gek.

Doom Eternal had ik ook wel ff moeite mee, maar tis uiteindelijk na 2-3x opnieuw begonnen te zijn wel gelukt om de base game uit te spelen op de default difficulty (hurt me plenty?).
Dankzij die FROM games heb ik een hoge tolerantie voor "doodgaan & opnieuw proberen" gekregen :). De DLC was nog wel een schepje erop. daar ben ik nog niet doorheen geraakt.

Ook Alan Wake 2 heb ik al een uurtje of 4-5 inzitten maar, ben daar ff op afgehaakt. niet omdat het slecht is, maar omdat ik ook maar zoveel dingen tegelijk kan :D.
T ziet er in elk geval heel mooi uit, en heeft een lekkere sfeer.
Uitspelen is bij mij wel een dingetje, te weinig tijd en op den duur zijn er zoveel andere games, dat ik stop en vaak pas na een paar jaar verder ga of helemaal niet meer. Elden Ring heb ik bijvoorbeeld +-175 uur in zitten maar nog steeds niet uit, de enige From games die ik uit heb zijn Bloodborne en Dark Souls 3. Bij Sekiro was ik soms tot 5 uur 's ochtends bezig om een baas te verslaan, het is gewoon sado masochisme, uiteindelijk bij die Aap opgegeven, die trok ik niet meer, en ik kreeg overdag toch wel wat vermoeidheidsproblemen. En The Witcher 3 uit gespeeld maar de laatste DLC nog niet.
 
Uitspelen is bij mij wel een dingetje
doet er ook niet toe. het gaat om de reis :D net als met het maken van muziek. Als je er maar lol aan beleeft hebt.
Ik heb de witcher nog nooit helemaal tot het einde volgehouden. maar heb me er wel erg mee vermaakt. zelfde geld voor bloodborne, en demon souls. die heb ik nooit tot het einde gespeeld (Dark Souls 1, 2 en 3 wel).

en die aap.... hoooooly fuck....
ik ben er (net als bij alle FROM games) blind in gegaan... dan denk je na 10-15 pogingen dat je hem hebt, en dan staat die klootzak weer op!! en dan blijkt het moeilijkste nog te komen.. hahahaha... ja sadomasochisme dekt de lading wel idd.
 
Nu het motorrijden verleden tijd is.Moto verkocht en fietsen gekocht.Voor de kenners speed spedelec Aska,Klever Y Muse 25,en een gewone fiets om naar de bakker te rijden.Al gauw 16000 euro.De rest van de verkoop gaat wel naar een hard synth en een toekomstig M3 Mac.
 
Al het werk nadat ik de AI afbeelding heb gemaakt, van idee tot op website.
Versneld. Wegens licentie muziek kan ik enkel via youtube delen
 
Ik vind AI erg interessant.
Ik heb daar ook gemengde gevoelens bij, maar dan vooral in hoe ik het creatief kan toepassen.

De cover voor een schrijfproject heb ik met AI gemaakt en daar beginnen de gemengde gevoelens.
In hoeverre ben ik nu de 'bedenker' en 'schepper'?

In een ander voorbeeld was dat voor mij duidelijker.
Het ingeven van wat abstractere, één-woordige prompts gaf intrigerende resultaten.
Daar ben ik mee gaan experimenteren.
Door de resultaten in een bepaalde vorm te gieten en in context te plaatsen werd het een geheel dat door mij is gecreëerd.

En zo emmeren we maar voort. ;)



tia-2.png


TL-Man's world.png
 
In hoeverre ben ik nu de 'bedenker' en 'schepper'?
Daar waar je beperkt in bent kan
(Art)ificial intelligence je er bij meehelpen...
Daar ben ik mee gaan experimenteren.
Helemaal mee eens...
Kruis SpongeBob SquarePants met Michael jackson op de noordpool en je krijgt hele vreemde en bizarre plaatjes... :okdan:
En dat is nog maar een fractie met wat je er nu al mee kan.
 
Ik vind AI erg interessant.
Ik heb daar ook gemengde gevoelens bij, maar dan vooral in hoe ik het creatief kan toepassen.

De cover voor een schrijfproject heb ik met AI gemaakt en daar beginnen de gemengde gevoelens.
In hoeverre ben ik nu de 'bedenker' en 'schepper'?

In een ander voorbeeld was dat voor mij duidelijker.
Het ingeven van wat abstractere, één-woordige prompts gaf intrigerende resultaten.
Daar ben ik mee gaan experimenteren.
Door de resultaten in een bepaalde vorm te gieten en in context te plaatsen werd het een geheel dat door mij is gecreëerd.

En zo emmeren we maar voort. ;)
in dat 2e plaatje valt me wel op dat de door jou gebruikte AI erg hecht aan traditionele rolverdelingen :dubbel:

EDIT: ah, ik zie nu dat dat de insteek was :p
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top