Zelfbouwcontest?

Op dit moment nog niks nieuws om hier te melden, maar achter de schermen is e.e.a. gaande. Het vergt nog wat werk en organisatie om zoiets op poten te zetten, beter dat het nu eventjes duurt en het daardoor straks allemaal soepel verloopt. :) Ik hoop dat de aankondiging nu binnen afzienbare tijd komt.
 
Nieuws rondom de contest, het vordert daarmee, maar het kost tijd. Het is de bedoeling dat de aankondiging half juni op het forum komt, dus ongeveer over twee weken. Wie dit draadje heeft gevolgd weet ongeveer wat je kunt verwachten.

Dus, het komt eraan! :)
 
Is mijn Poor mans bass pedaal dan ook nog een kanshebber? :P
Geen rocket science maar toch... :)
Nou, absoluut! Gaaf ding! :okdan:
Hou het forum even de gaten, de vooraankondiging komt er binnenkort op. Als je hiermee wilt meedoen, dan hoef je in jouw geval eigenlijk alleen nog maar een filmpje te maken. Details volgen in die vooraankondiging, over hoe & wat. :)
 
(...) Het is de bedoeling dat de aankondiging half juni op het forum komt, dus ongeveer over twee weken (...)
Vanwege omstandigheden duurt het iets langer. Ook al merk je er nu nog niks van, achter de schermen wordt eraan gewerkt. :)
 
Even de stand van zaken rondom de zelfbouwcontest. Als organisator van dit gebeuren moet ik hier voldoende tijd voor hebben, helaas lukt dat niet op dit moment. Dit vanwege gezondheidsproblemen van directe familie en de mantelzorg die ik geef slokt veel tijd op. Naar verwachting zal dit nog ca. 2 maanden gaan duren.

Ik hoop dat iedereen die enthousiast reageerde op het idee van een zelfbouwcontest z'n enthousiasme kan behouden en kan wachten tot begin komend najaar. Dan gaan we beginnen. :)
 
Back
Top