DanceFair Utrecht

analogicbear

LSD Flesh of the devil
Lid sinds
21 april 2003
Berichten
776
Locatie
Barneveld
Gaan er nog mensen van SF Forum naar de DanceFair of zijn jullie daar te oud voor? Is wel weinig op het gebied van Techno daar. Ik voel me daar met mn 47 vaak te oud.
Heb zelf de intrede van housemuziek bewust meegemaakt.
 
Ik ben in het verleden nog wel een paar keer geweest maar ik vind het niveau van de workshops/lezingen te laag en het is mij allemaal een beetje te popi geworden dus ik pas.
 
Vind het op zich wel leuk op wat zaken te bekijken met mijn 48 jaar en mijn zoon. Maar ik snap wel waar von naphoven op doelt. Dit jaar helaas niet van de partij ivm verjaardag andere zoon.
 
Te commercieel. Misschien een aparte ruimte voor muziek & masterclasses door SF leden volgend jaar ??? :eureka:
 
Te commercieel. Misschien een aparte ruimte voor muziek & masterclasses door SF leden volgend jaar ??? :eureka:

Lijk me erg gaaf ons nog beter op de kaart te kunnen zetten!
 
Lijkt me een goed idee. Laten zien hoe je met randapparatuur ook goede tracks kan maken. Dan alleen maar met de Macbook PRO.
 
Ik deel de meningen hier wel ja. Vroegah ging ik altijd naar de ADE next. Betaalde je 15,-, kreeg je een koele (laptop)tas, sessies door enthousiastelingen en demodrop met bijzondere mensen.
Toen paar keer naar dancefair geweest. Entree iets van 40,-, met name sessies van fabrikanten, demodrop met alleen maar super commerciele labels, of idioten die zeggen: “Ja supervet, ik wil al je nummers uitbrengen, maar betaal je zelf even alle kosten?” En veel 14 jarigen die staan te dringen bij de laatste pioneer mp3 decks. Enige wat ik leuk vond was spelen met de synths die daar stonden maar de laatste keer was dit ook al haast niet meer te doen zonder lang in een wachtrij te staan. Het is t voor mij ook niet hoor.
 
Wel een aantal keren overwogen om naar de DanceFair te gaan, maar ik zag er steeds te weinig nut van in om meerdere redenen die in dit topic al genoemd zijn.
...of idioten die zeggen: “Ja supervet, ik wil al je nummers uitbrengen, maar betaal je zelf even alle kosten?”
:halleluja :stupid haha
 
Enige wat ik leuk vond was spelen met de synths die daar stonden maar de laatste keer was dit ook al haast niet meer te doen zonder lang in een wachtrij te staan. Het is t voor mij ook niet hoor.

Klopt, dat spelen met synths vond ik zelf ook leuk en toch vaak wel interessante lezingen/workshops maar die zijn de laatste jaren steeds meer gericht op 'ontdek de muzikant in jezelf - volg mijn cursus voor dikke munten na deze intro' en echt hele basic tutorials ipv diepgravender technieken zoals ze in het verleden nog wel eens hadden. En dat dan voor 40eu (om nog maar te zwijgen over de belachelijke prijzen van de consumpties) ... ik vind het niet meer de moeite.

Kun je beter je tank volgooien en een keer naar Goes rijden om bij Bax te gaan pielen, die hebben ook bijna alles staan.
 
Back
Top