(track) M.T.P. - Electronical Love

ach ik vind dat harde schelle wel passen bij dit soort muziek.....niet storend hoor.....

klinkt allemaal ERG vet en erg lekker....mijn opmerkingen:

* de hook zit em in de chorus (refrein dus)...maar er wordt erg weinig aandacht aan gegeven..als luisteraar weet je niet dat ie er aan zit te komen...de boel denderd gelijk door van het couplet in het refrein....dat zou je denk ik meer kunnen introduceren....dan kun je misschien ook een klein rustpuntje introduceren, want dat is denk ik wel nodig aangezien het allemaal behoorlijk heftig is totdat de backing na het eerste couplet verdwijnt...

* op een gegeven moment wordt het gefreak met de leadsound wel erg "random" achtig........ik vinnut geinig maar de "massa" trekt dat meestal iets minder.....


ohja..ik zou zeker *geen* vocoder gebruiken...dat past hier imho echt niet bij....dan wordt ie idd veeel te zagerig..


maar dit zijn kleine puntjes....al met al erg professioneel klinkend, ook de vocals enzo..
 
Erg goed! Zeer professioneel mensen. Inderdaad komt het refrein wel wat plat binnenvallen, maar de zang is zo goed opgenomen, echt geweldig.
Beetje Ladytron retro... Complimenten.
 
Op zich mis ik die Hook niet zo in dit nummer.
Hoewel er inderdaad niet echt een groot verschil in couplet en refrein zit, maar dat kan best als nummer.
Denk aan het nummer van David Guetta - Love Don't Let me Go daar is ook geen onderscheid tussen een couplet en refrein, maar loopt ook telkens door. Toch werd dit een hit.
 
Origineel geplaatst door boestaman
Ik denk niet dat gaat werken. Ik heb ook geen flauw idee hoe we dat moeten doen zonder alles overnieuw op te nemen


Oh ok dan houdt het op, mischien zou het met een hele goeie pitchshifter kunnen, maar dat zou
niet echt werken denk ik.
 
Goed gedaan , deed me denken aan plump DJ's.

=)
 
Supervet mjaaa
Ik vind ut echt top! Begin doet wel beetje Ferry aan, maar whatever.
Vanaf de vocal erbij zit, is het concept van de track duidelijk. Vanaf dan is daadwerkelijk de toon ook gezet; en in mijn geval zet ik em niet op STOP, maar (om op een video-clip van Michael Jackson terug te komen geloof ik:confused: ) op VOLUME: ARE YOU NUTTS??

Well done mate! :okdan: :okdan: :okdan: (je krijgt er 3 hehehe)

- take care -
 
Lekkere synthsounds, en inderdaad die vocals klinken erg goed..... Iemand zei beetje 60's retro; ik vind het meer back to the 80's. Ben benieuwd en hoop dat je ooit die verbeterde eindmix terug zult vinden.
 
Origineel geplaatst door Catalunya

Denk aan het nummer van David Guetta - Love Don't Let me Go daar is ook geen onderscheid tussen een couplet en refrein, maar loopt ook telkens door.

geinig dat dit je daarmee komt, mbt tot de zang moest ik daar ook aan denken... wat betreft de opmerkingen over ferry corsten, hij aapt ons na! dit nummer hebben we al zo lang liggen!!! hehehe geintje
 
uhhh 1 woord MONSTERLIJK! Op TMF of MTV zou die zeker niet verkeerd zijn.
 
Goed liedje!

Ik heb ook nog wel iets wat ik zelf anders zou doen (als ik dit soort liedjes kon maken)...
Misschien is het een leuk effect voor de stem om hem wat verder af te laten klinken.... zoals bijv. Human League deed... een beetje roeperig inzingen iets verder van de microfoon..
 
Origineel geplaatst door boestaman
Dit is dus ook eigenlijk niet de definitieve mix er was een betere, maar die is spporloos verdwenen:stupid

die ligt bij mij geloof ik boestaatje
 
maarre, boesta, ondanks dat ik eigenlijk niet zo mn muzikale mening wil geven op dit forum vond ik het gelijk al een lekker nummer toen je bij me was.

mn tafel is trouwens terug en ziet er als nieuw uit.

ook heb ik die tannoy 15" ardens binnengekregen.
volgende week wordt de speaker (kapot) vervangen.

gaan we ns effe luisteren hoe dat nr van jou klinkt.

spreek je later.
 
dit is absoluut niet een stijl die ik leuk vind. Maar dit is echt erg goed gedaan. De vocals pakken lekker. de song is goed opgebouwd. De sounds zijn lekker. Delay op de juiste momenten.

top nummer zoals die nu is. :halleluja
 
Probeer de Native Intstruments Vokator...wel software maar je kan er echt te gekke dingen mee uithalen!
 
vergeet ik het nog te zeggen...vette track man!

misschien op een aantal punten autotunen....kan ook een leuk effect geven :) succes
 
Super track! Heerlijke volle synthsoundjes :{ , goeie vocals, niets meer mee doen, en zeker niet zoals mijn voorganger zei, Autotune gebruiken.

:halleluja
 
mmmm ik weet het nog niet ...

ik zou hem iig anders inspelen .. meer tussen de beats .. meer funky
en meer portamento er over heen gooien

maar dan wil niemand het meer kopen hehehehe ...

misschien wel leuk om de synth partij in 2-en te splitsen
want ik mis de bass .. dus die scheur synth met daar onder nog een bass synth die hetzelfde loopje doet alleen met korte noten misschien ...

ook zou ik de break anders doen ...
dat 2de synth lijntje zou ik alleen in de break gebruiken .. die vind ik het lekkerst aan de track
daar moet je meer mee doen

vocals zijn prima trouwens ..
en fx/opvullingen zijn ook leuk gedaan ...
 
Back
Top