[Track] Electronics

Wat voor label zou in dit soort tracks geinteresseerd zijn ? Als iemand wat labels weet, dan horen wij dat graag.
 
We gaan er deze week aan werken !! Dus als iemand nog tips heeft. We dachten zelf aan een vocoder.

Goed idee ?
 
Heel leuk, gaat niet vervelen. Kleine opmerking dan, omdat jij het bent.. de drums, die snare gaat een beetje steken, die doet het hele nummer precies hetzelfde. Misschien dat je daar nog etwat meer variatie in kan gooien?

Arv
 
Origineel geplaatst door erik.vermeer@wa

Hoeveel oude synths gebruikt? Die ene vette synthsound is dat een Oberheim?

Doen deze geluiden je echt aan oude synths denken?

Nauw als iedereen postief is, dat weet ik al voordat ik geluisterd heb, dat ik het niet leuk vindt.
En inderdaad vindt ik er niet veel aan. Sorry.

Over de beat zeg ik niks meer, dat hebben m'n voorgangers al duidelijk gemaakt.
En de mix vindt ik nu al prima.
 
deze track is enorm goed, ik blijf er gewoon naar luisteren! ik zet die op MD voor onderweg. heel lekker om daarnaar te luisteren op de baan 8)
 
Origineel geplaatst door sander
Nauw als iedereen postief is, dat weet ik al voordat ik geluisterd heb, dat ik het niet leuk vindt.

nou, nou, dat komt volwassen over...
 
erg lekkah!
mist iets al is het alleen maar een stemmetje dat de hele tijd iets roept.
behangplaksel of zo
 
Ik ben onder de indruk, puik werk. Het geluid dat op 2.25 erin komt vliegen is wel suf, daar kan je beter een soort break of rust ingooien. Ook de beat mag wel wat ruiger, klinkt nog wat plastiek. Verder lekker, klinkt als een echte productie...
 
Back
Top