[track] M.T.P. - Music 4 my people

Bosscher

Stamgast
Lid sinds
18 februari 2003
Berichten
148
Locatie
Rotterdam
Ola! Na Electronical Love, hier een club versie van een van onze mtp tracks, een ruwe demo versie werd op lowlands 2003 door de chocolate pumas gedraaid en het dak ging eraf, was dus een topavond, nog bedankt daarvoor dobre!

MTP - Music 4 my people (club mix)


bosscher & boestaman :doei: :doei:

(met dank aan errol van cut n clear voor de mastering)
 
Laatst gewijzigd:
Dit brengt me terug naar m'n DJ jaren.... erg fijne track die als ik em toen had zeker had gedraaid.

Mooie en cleane productie. Alleen die vocals vindt een beetje weird en niet passend.... maar dat zal een kwestie van gewenning zijn. Ik vindt dat ze de aandacht afleiden....

Te gekke break met die oplopende LFO. Handjes in de lucht track.
 
Leuke track. Je weet het gevaar van eentonigheid goed te ontwijken.
Alleen die vocals, die kunnen ECHT niet ! Lijkt wel op het gelal van een stelletje studenten in een kroeg 5 minuten voor sluitingstijd. Gelukkig overheersen ze niet.

Vocals eruit, en releasen maar ! :okdan:
 
Dikke track ! En ik vind die vocalen helemaal niet storend, alleen in 't begin zijn ze niet 'je-van-het', maar later vind ik ze er lekker in passen.. en een superbreak inderdaad.. ! En je houdt ook de aandacht vast, ik ben een snelle skipper, maar deze heb ik uit laten lopen.. :)



:okdan:
 
leuke track, zeker...
Ik vindt het wel jammer dat de track wat doffig klinkt, wellicht iets aan de overall EQ doen bij de mastering.
De percussietjes mogen wat meer EQ in het mid en hoog hebben maar dat kan allemaal altijd nog, wellicht kan dat doffige komen door de convert naar mp3 of doordat je het wellicht ergens eerst hebt opgenomen voordat je het naar je computer haalde ?

Verder vind ik het ECHT een lekkere track, leuke vocal en zal het zeker leuk doen op radio en op een avondje trancendance in offcorso 8~ De vocal pakt t catchy denk ik op waardoor het niet echt een extra melodie nodig heeft.
lekkere club/latin feel. vooral doorgaan !
 
Thanx voor de feedback !!! Toch lachuh dat de zanger/mc van deze track wel mooi ff de grote prijs van nederland heeft gewonnen voor hiphop.
 
:D daar heb je 'm weer...


ik ben er nog steeds niet uit of deze versie qua sound nou wel of niet beter is dan de vorige. :confused:
 
klinkt wel erg vet hoor
shit hij kan echt hard hier zonder over de zeik te gaan

nice and clear errol !!!

:P
 
Origineel geplaatst door Dobre
:D daar heb je 'm weer...


ik ben er nog steeds niet uit of deze versie qua sound nou wel of niet beter is dan de vorige. :confused:

Hoe bedoel je ? qua sound of het arrangement ?
 
Vette shit 8) Waar ?!? Misschien een goed idee om ff een cd te sturen voor zaterdag met wat betere kwaliteit ?!?

Ik ben erg benieuwd, kom misschien wel ff kijken. Ook erg nieuwsgierig hoe jullie draaien, nog nooit gehoord namelijk :stupid
 
Origineel geplaatst door boestaman
Vette shit 8) Waar ?!? Misschien een goed idee om ff een cd te sturen voor zaterdag met wat betere kwaliteit ?!?

Ik ben erg benieuwd, kom misschien wel ff kijken. Ook erg nieuwsgierig hoe jullie draaien, nog nooit gehoord namelijk :stupid

stuur maar op!

we draaien in club silly in den haag :)
 
Dit is voor vinyl gemastered?
Dat is goed gedaan maar de mix is ook erg mooi. Behoorlijk subtiel.

Die vocals vinnik wel OK hoor.

10 punten!
 
Origineel geplaatst door fuse
Dit is voor vinyl gemastered?
Dat is goed gedaan maar de mix is ook erg mooi. Behoorlijk subtiel.

Die vocals vinnik wel OK hoor.

10 punten!

Toch wel leuk om te horen van iemand die altijd heel kritisch met een paar goeie oren luistert.
 
Back
Top