goede shimmer

aangezien de mogelijkheden op een daw zo groot zijn

Dat is ook een verleiding, er is tegenwoordig ook zo veel mogelijk. Ik realiseer me nu dat ik blijkbaar oud genoeg ben :beard: om het verschil met vroeger te weten... Au! lol :D En de neiging is er om mooie hard- en software aan te schaffen die portemonnee flink leeg trekt... Ik probeer dat te weerstaan en het eerst maar 'ns simpel te houden. Daar komt bij, de computer gebruik je tegenwoordig al zoveel voor allerlei dingen, voor de hobby wil ik liever niet nog meer tijd met de neus achter een beeldscherm zitten, behalve voor het leggen van een basis voor een nummer en dan het niet al te ingewikkeld maken. De mogelijkheid om handmatig iets te kunnen spelen is voor mij belangrijk, en ik hoop dat het knutselwerkje waar ik mee bezig ben gaat lukken. Het moet weer voorjaar worden, kan ik verder werken in de schuur bij betere temperaturen en het afmaken.

Ben benieuwd wat jouw inzending zal worden, veel succes! En hopelijk bij de editie 2018 doe ik ook mee. Ik kijk ook even naar de Valhalla, bedankt voor de tip.
 
Ik heb daarnet even een stukje opgenomen zodat mensen een kleine impressie kunnen krijgen van de Neunaber immerse.
Zoals je in de naam al ziet heb ik achtereenvolgens opgenomen in de plate, daarna shimmer en als laatste detune instelling.
Het is allemaal even snel dus met iedere keer verder dezelfde instellingen qua diepte trail, tone enz.
 

Attachments

  • neunaber immerse plate, shimmer en detune.mp3
    13,5 MB · Bekeken: 131
Mooie demo, met name de shimmer klinkt erg goed. Het komt op de één of andere manier wat "donker" over, om een term te gebruiken die naar mijn gevoel daar bij past, en dan op een goede manier. Ik stel me dit zo voor in de soundtrack van één of andere dystopische film ofzo, met een atmosfeer van tragische doom and gloom. Precies het genre waar ik wel van hou... :D Bedankt voor de demo! :okdan:
 
Back
Top