• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio Uitverkoop: Nord Lead 2 Rack... en veel meer!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lid sinds
24 Maart 2008
Berichten
164
Locatie
Kampen
Te Koop
Ik ben een jaar geleden verhuisd en heb na het settlen mijzelf het doel gesteld een aantal zaken nog 1 kans te geven maar concludeer dat het mij te veel energie en tijd kost en er daarom te weinig plezier aan beleef. Het is echt geweldig spul, maar soms moet je keuzes maken. Daarom een uitverkoop.

Alles is gewoon thuis gebruikt en ziet er goed uit.
Je kan langskomen en zien/voelen/horen.
Wil je dat ik het opstuur dan kan dit ook, de kosten en het risico daarvan zijn voor eigen rekening en ik verstuur het pas na betaling:
  • Waldorf Blofeld Desktop (zwart) + SL Licentie & midi kabel €325. Originele verpakking aanwezig.
  • Waldorf Blofeld.jpg - Click image for larger version  Name:	Waldorf Blofeld.jpg Views:	96 Size:	40,2 KB ID:	3772947
  • Nord Lead 2 Rack + audio & midi kabel. Dit is een klassieker, dus oud met gebruikers sporen! Werkt voor zover ik weet goed via MIDI, een paar (druk-) knoppen (up-down) voelen wel stroef. Deze gebruik ik niet, omdat ik via MIDI aan stuur €350
  • Nord Rack 2.jpg - Click image for larger version  Name:	Nord Rack 2.jpg Views:	63 Size:	39,5 KB ID:	3772948
  • Mopho Desktop + midi kabel. €225 Tijdens de verhuizing is er een plastic draaiknopje verdwenen, kan je opnieuw bestellen. Werkt gewoon goed.
  • Mopho.jpg - Click image for larger version  Name:	Mopho.jpg Views:	63 Size:	49,5 KB ID:	3772949
  • Roland TB-03 €250. Originele verpakking aanwezig.
  • Roland TB-03.jpg - Click image for larger version  Name:	Roland TB-03.jpg Views:	63 Size:	41,5 KB ID:	3772950
  • Korg Volca Bass + midi kabel en Korg Stroomadapter (t.w.v. €38) €100. Originele verpakking aanwezig.
  • Korg Volca Bass.jpg - Click image for larger version  Name:	Korg Volca Bass.jpg Views:	63 Size:	53,5 KB ID:	3772951
  • Korg Volca Keys + midi kabel en Korg Stroomadapter (t.w.v. €38) €100. Originele verpakking aanwezig.
  • Volca Keys.jpg - Click image for larger version  Name:	Volca Keys.jpg Views:	63 Size:	46,5 KB ID:	3772952
  • Koop je ze samen: €175
  • Korg Monotribe + MIDITribe aansluiting van Amazing Machines (t.w.v. $98) + MIDI kabel. Originele verpakking aanwezig. €125
  • Monotribe.jpg - Click image for larger version  Name:	Monotribe.jpg Views:	63 Size:	26,5 KB ID:	3772953
  • ESI M8U XL (8 MIDI in / 8 MIDI out): €125. Originele verpakking aanwezig.
  • M8U XL.jpg - Click image for larger version  Name:	M8U XL.jpg Views:	65 Size:	19,8 KB ID:	3772954
  • Neutrik 1/4" Stereo (TRS) Patch Panel: €25. Originele verpakking aanwezig.
  • Neutrik.jpg - Click image for larger version  Name:	Neutrik.jpg Views:	64 Size:	13,7 KB ID:	3772955
  • Native Instruments Maschine Studio MK2 White (hardware en Maschine 2 software licentie over te zetten via Native Instruments): €250. Originele verpakking aanwezig.
  • Maschine.jpg - Click image for larger version  Name:	Maschine.jpg Views:	63 Size:	48,1 KB ID:	3772956
Graag alleen serieuze biedingen.
Ik ga niet dagen/weken dingen vasthouden voor een mogelijke verkoop.

Het is pas echt van je eigendom als je:
  • Het geld over hebt gemaakt, dan houd ik het wel vast voor je tot je het komt ophalen.
  • Ik de euro’s en jij de apparatuur in je handen hebt.
Ik heb iets teveel slechte ervaringen met langdurig gedoe omtrent de verkoop. First come, first serve.

Bekijken, luisteren, zien, voelen in Kampen, Overijssel.
 
Last edited by a moderator:
De Mashine Studio is overigens een MK2, ik kan dit niet aanpassen in de post. Zie foto, verschil is die mooie schermpjes
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top