Belangrijke petitie: lees goed door!

Dank je voor het compliment 8)
"studio" heb thuis de mogelijkheid tot opname / afluisteren en componeren en daarvoor speciaal ingerichte ruimte van het huis.

Ah, oké... Min of meer heb ik ook zoiets. Momenteel werk ik alleen digitaal en gebruik analoog voor de stem opname's.
 
Begin augustus wil ik een week vrij nemen ivm mijn verjaardag dus kan je een keer langskomen ff praten. Maar heb je voorbeelden van wat voor muziek je voor ogen hebt. Ik sta open voor diversen soorten muziek. En wat heel belangrijk is, is dat luisteren naar muziek heel wat anders is dan het maken van muziek.8>
 
Begin augustus wil ik een week vrij nemen ivm mijn verjaardag dus kan je een keer langskomen ff praten. Maar heb je voorbeelden van wat voor muziek je voor ogen hebt. Ik sta open voor diversen soorten muziek. En wat heel belangrijk is, is dat luisteren naar muziek heel wat anders is dan het maken van muziek.8>

Zie PB.
 
In de eerste 2 bandjes waarin ik speelde (in de eerste was ik toetsenist!:D) en in de rest was ik drummer) deed ik backing vocals. Ik weet het, het is ruim 15 jaar geleden, maar dat weerhoud me er niet van om het weer te proberen. btw: ik heb zelfs 1 x meegedaan met een band als gitarist/toetsenist. Werd niks mijn kennis van akkoorden was niet echt 'je' van 'het'.:dubbel:

Tips zijn er van harte welkom! Mijn zanglerares (volg inmiddels al 2 en half jaar privé cursus) geeft mij deze ook maar misschien kunnen deze verschillend zijn van wat ik hier krijg. Daarom ben ik ook dringend op zoek naar mensen die met mij willen werken en samen doorleren.

(Klein toevoeging: ik werk aan mijn zang, maar als het geen leuke resultaten oplevert is het natuurlijk zonde van de tijd dat ik ermee bezig ben, daarom vraag ik om tips... Ook reflecteren op iemand anders werk is leerzaam! Het is best lastig maar eerlijk gezegd sta ik open voor opmerkingen/kritiek, etc.)
 
Belangrijke vraag: lees goed door

Belangrijke vraag: lees goed door

Werd niks mijn kennis van akkoorden was niet echt 'je' van 'het'.:dubbel:

Ik snap het heel goed.
 
Laatst gewijzigd:
De petitie is een instrument voor [ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Burger"]burgers om [ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Volksvertegenwoordiger"]volksvertegenwoordigers een signaal te geven dat hun handelen noodzakelijk is.
 
De petitie is een instrument voor burgers om volksvertegenwoordigers een signaal te geven dat hun handelen noodzakelijk is.

Bedankt!

Maar ik kan de titel niet meer aanpassen... de "edit" functie vervalt na een aantal weken bij mij :D

Ik was ooit in Argentinië met vakantie met mensen. We zatten op een terras voor koffie en iemand zag in het menu een "Persicco" taart en dacht: "lekker" dus hij ging bestellen (hij dacht dat "perzik" was). Toen kreeg hij een dik vol chocoladegebakje (eingenlijk we allemaal) dat uiteindelijk niet helemaal werd gegeten (de helft van de portie was niet meer te eten: zo veel!!!).

Uiteindelijk "Persicco" was de merk van die chocoladetaart. "Pérsico" is uit Iran.

Wat is de relatie tussen dit en de petitie? De zogenaamde "valse vrienden", welke ik hier heel vaak zie natuurlijk. :P
 
Ik dacht dat er wat letters waren weggevallen, namelijk de RE.:D
 
ja, gezellie over muziek o h-en(X), maar ik maak liever muziek, synth's of drums of gelijktijdig. Maakt me niet uit.

(X) ik hou het netjes maar ik denk dat men weet wat ik ermee bedoel.
 
Zijn er nog mensen die interesse hebben, gaarne kontakt opnemen met Pablo (escobar:D) . Jaren 80 synth muziek. Zowel engelstalige alsmede spaanstalige. Maar dat ligt aan de teksten zelf. Gewoon kijken in welke taal de tekst het beste klinkt.

De invloeden is heel breed maar voornamelijk synth pop (Depeche Mode, Front 242). Maar kan ook richting de techno kant op.)
Gezocht toetsenmensen (synthesizers), die niet beroerd zijn om met eigen ideeën aan te komen, en die te delen.

2 man aanwezig, 1 uit Utrecht en 1 uit groningen.
 
Bijzonder idee:

1) Zanger-performer oorspronkelijk uit Argentinië, zingt Spaanstalige en Engelstalige zelfgemaakte nummers, woonachtig in Groningen en bereid om een gezellige band op te richten.

2) Ervaren drummer, gegroeid met muziek en heeft gespeeld in verschillende bandjes, met veel kennis van de muziek van jaren '70- '80, woonachtig in Utrecht.

3) We zoeken een toetsenist die bij ons wilt aansluiten om een nieuwe band te beginnen.

Zoals in de post hierboven geschreven, is het de bedoeling dat we eigen nummers gaan maken, in de stijlen binnen de electro/pop/synth-pop in de stylen van Depeche Mode, Gary Numan, Front 242, Propaganda, Camouflage en dergelijke.

Als je de synthesizer-toetsenist man-vrouw bent, die graag bij dit project wilt aansluiten, aarzel niet om te contacteren! Begin september zullen we in Utrecht een afspraak maken voor evt. een gesprek en-of auditie.
 
Hey Pablo,
hoest ermee. Met mij gaat het goed.
MAar heb je nog contact gehad met Devon?
Anders wil ik wel toetsen gaan doen en drums via een sequencer en in het begin met zijn tweeen.

Ik hoor.
Gr,
Niels
 
Hey Pablo,
hoest ermee. Met mij gaat het goed.
MAar heb je nog contact gehad met Devon?
Anders wil ik wel toetsen gaan doen en drums via een sequencer en in het begin met zijn tweeen.

Ik hoor.
Gr,
Niels

Hey Niels,

Heb hem nog niet gecontacteerd. Was namelijk druk bezig de laatste tijden met wat persoonlijke dingen en mijn skills als componist heb ik even laten liggen. Maar ik pak binnenkort de boel weer voor goed.

Ik wilde in principe songs gaan maken in de richting electro 80's-achtig. Ben vorige maand in Amsterdam naar Studio 80 geweest (zo'n sexy-sound party, een keer in de maand) en daar kreeg ik precies de sound-and-feel wat ik wilde horen (ben eerlijk gezegd nog nooit in de laatste 15 jaren naar zo'n leuke feest geweest). Als je dat leuk vindt kunnen we alsnog "virtueel" gaan werken zoals je zegt, met een sequencer en drums en ik de vocals.

Groetjes,

Pablo
 
Het voordeel van een drumdoos is dat je lekker lang door kan gaan.
Afgelopen week heb ik een module gekocht en deze week komt er een Korg trinity erbij.
Als ik het zooitje een beetje door heb moet je weer eens langskomen, kijken of het een beetje gaat.
 
Het voordeel van een drumdoos is dat je lekker lang door kan gaan.
Afgelopen week heb ik een module gekocht en deze week komt er een Korg trinity erbij.
Als ik het zooitje een beetje door heb moet je weer eens langskomen, kijken of het een beetje gaat.

Zie PM
 
Back
Top