Roland Boutique D-05 Linear Synthesizer

Ik heb een enkele vergelijking gehoord, maar mis toch iets in de boutique wat ze allemaal een beetje hebben. Nadeel is altijd met dit soort ranges dit tot in het oneindige te doen :-P. Ik denk dat ik liever een tweedehandsje heb. Maar tof dat ze 'm hebben uitgebracht.

Ik heb zelf de Boutique A01 gekocht, dat is toch wel een bijzonder bakkie. Boutique vind ik in geval van de d-50 beter passen door geen analoge modeling te doen, aangezien d-50 geen hele analoge synth is. Maar ik weet niet de ins en ouds hiervan.
 
Met al die Boutique's zou Roland toch echt wel de groenteboer verkooptruuk mogen toepassen:

3 Boutique's: -15%
5 Boutique's: -25%

.. of "Koop 3, krijg 1 Gratis" ;-)
 
Met al die Boutique's zou Roland toch echt wel de groenteboer verkooptruuk mogen toepassen:

3 Boutique's: -15%
5 Boutique's: -25%

.. of "Koop 3, krijg 1 Gratis" ;-)


Als je er 1 koopt, misschien de keyboard & houder gratis...
 
Mmjaa maar die gaan nu op mp ook voor 375-500 euro en dan maar hopen dat ze 100% zijn en blijven :D

Met geluk vind je er wel één voor 300 euro, ik heb al 10 jaar een D-50 en 550 en op een nieuwe backlight en inverter (550) na geen enkel probleem mee gehad.
 
Zit een beetje beteuterd te kijken naar alle filmpjes met een D50 die ik twee weken geleden heb aangeschaft. Wie wil het origineel voor 350 euro? :) Ik heb weinig problemen met die kleine knopjes en de alternatieve aansluitingen en dan zijn die extra sounds en de draagbaarheid toch wel verleidelijk
 
Met geluk vind je er wel één voor 300 euro, ik heb al 10 jaar een D-50 en 550 en op een nieuwe backlight en inverter (550) na geen enkel probleem mee gehad.

Ja waarom ook niet gewoon een rackversie i.p.v. die boutique dingen... Dat zullen velen toch ook niet vervelend vinden :D
 
Bedenk wel dat je het origineel hebt en dat de behuizing vele malen beter is dan zo'n plastic boutique dingetje. Een D50 zal eens wat mankementen kunnen krijgen, maar de reparatie is over het algemeen wel bekend, hoewel onderdelen natuurlijk ook schaarser worden. Ik weet niet wat je tegenkomt bij zo'n boutique als je hem open maakt. Een pincet en vergrootglas zullen dan idd geen overbodige tools zijn? :? De D50 die je nu hebt is al zo'n 30 jaar in bedrijf! Ben benieuwd of zo'n boutique dat kan waarmaken...

Zit een beetje beteuterd te kijken naar alle filmpjes met een D50 die ik twee weken geleden heb aangeschaft. Wie wil het origineel voor 350 euro? :) Ik heb weinig problemen met die kleine knopjes en de alternatieve aansluitingen en dan zijn die extra sounds en de draagbaarheid toch wel verleidelijk
 
Back
Top