Hubi's loopback voor w2k?

Origineel geplaatst door Slipperman
hubi heeft hier altijd onder 2k gewerkt... wist dat niet eens dat het niet " zou kunnen"...

Ik heb hem op 2000 nooit kunnen installeren. Die midi kabel kon ik wel gewoon gebruiken geloof ik.
 
Origineel geplaatst door Boost303
Welke versie gebruik je?

pff geen idee dit was iets van een jaar terug. Gebruik het allang niet meer aangezien ik nu in cubase werk waarin ik alles kan laden en ik hardware controllers heb etc.

Heb het niet meer nodig dus gebruik ik het niet meer...
 
Re: Hubi's loopback voor w2k?

Origineel geplaatst door Boost303
Aangezien Hubi's midi loopbackdevice alleen voor w9x operating systems bestaat (voor zover ik heb kunnen onderzoeken)

Misschien werkt het toch op volgende wijze:

Je kan dit doen door ff de properties op te vragen van het exe-bestand in windows explorer,
vervolgens kies je op het tabblad "Compatibility" een geschikte modus voor het programma.

Vaak kan je hiermee programma's, ontwikkeld voor een specifiek Windows OS, toch gebruiken.
 
Origineel geplaatst door Boost303
Bij het initialiseren van de midipoorten bij het opstarten van Vstack of Logic loopt het zaakje onherroeppelijk vast.

Bij de faq of zo op http://www.midiox.com staat uitgelegd hoe het met Logic werkt. Anders moet je ff naar m'n gebruikersnaam daYz in het forum zoeken. Er staat wel wat informatie in m'n thread die het een en ander zal verduidelijken denk ik.
 
Back
Top