Von Naphoven - Rendezvous with Rama

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
15.019
Locatie
Den Bosch
Hierbij mijn inzending voor dit jaar. Geïnspireerd door het gelijknamige boek van Arthur C. Clarke.

 
Wow.. sfeer in de geluiden/ fx en de mix daartussen is echt super!! :okdan:
maar.. moet er ook eerlijk bij vermelden dat het me qua melodieën en compositie niet echt meevoert, daar naar waar ik hoopte dat het me naartoe zou voeren.. ook iets in de structuur ofzo wat het telkens onderbrak.. (Maar dit kan aan mij liggen ook natuurlijk.. ;))
 
Laatst gewijzigd:
Goede sfeer die perfect bij de sfeer van het boek past in mijn beleving.
Dit kachelt erg lekker door in positieve zin.
Op de iPod en dan op repeat...
 
Bedankt voor de reacties :okdan:

Gebrek aan structuur is expres gedaan, net als het boek zelf is het een vluchtige ontmoeting waar niet perse een kop of staat aan zit.
 
Zo dan! Deze is mooi zeg. Kanshebbertje wat mij betreft. Heerlijke sfeer, fijne opbouw, mooie mix. Ik kan me ook voorstellen dat er op een gegeven moment zo'n lekker Enigma beat in komt die dan weer langzaam wordt afgebouwd. Maar zoals hij nu is, vind ik hem al werkelijk prachtig. Die gare pad is ook mooi zeg :okdan:.
 
Woohoo, dikke space shizzle Nap. Vet hoor!

Als ze dat boek van Arthur J. Clarke nog eens gaan verfilmen, is de filmmuziek al gemaakt.
 
Wow.. sfeer in de geluiden/ fx en de mix daartussen is echt super!! :okdan:
maar.. moet er ook eerlijk bij vermelden dat het me qua melodieën en compositie niet echt meevoert, daar naar waar ik hoopte dat het me naartoe zou voeren.. ook iets in de structuur ofzo wat het telkens onderbrak.. (Maar dit kan aan mij liggen ook natuurlijk.. ;))

Hier sluit ik me bij aan. Wel gaaf gemaakt hoor.
 
Ja ja, ik wist niet dat geestverruimende middelen toegestaan waren bij de contest.
Gaaf gedaan, met die glijdende drones krijg je iedereen zijn bewustzijn wel scheef. :)
 
Bon, eerlijk ? Fijn gedaan, maar ik mis een beetje een uitgesproken eenduidig thema. Is op zich geen must, maar kan wel dit soort tracks naar een hoger level tillen. Dus ik twijfelde.
Maar omdat de bass zo heerlijk dik is en daardoor een fenomenaal fundament vormt- en da's een kunst - krijg jij m'n stem. Voila.
 
Back
Top