Von Naphoven - Rendezvous with Rama [Ambient]

Studio foto's gezien op facebook 'fans of pete Namlook'?
Amaai:halleluja

ja zitten mooie tussen voor hardware gear liefhebbers, maar kun je nagaan hoever inmiddels de software synths zijn gekomen, het hele werk van pete namlook kun je met gemak namaken met alleen omnisphere 2, daar heb je dat soort studios helemaal niet meer voor nodig :)

geweldige tijden leven we in :okdan:
 
Absoluut. Behalve de kwaliteit van de geluidsbronnen en effecten vind ik ook de mogelijkheid om talloze instances te gebruiken en in een mum van tijd hele sound/effect chains aan elkaar te 'klikken' ontzettend uitnodigen om los te gaan en dingen te proberen.
 
Absoluut. Behalve de kwaliteit van de geluidsbronnen en effecten vind ik ook de mogelijkheid om talloze instances te gebruiken en in een mum van tijd hele sound/effect chains aan elkaar te 'klikken' ontzettend uitnodigen om los te gaan en dingen te proberen.

absoluut!

maar ook de creatieve mogelijkheden die je voorheen niet echt had voor je ambient tracks zijn enorm. Bijvoorbeeld in 1 van mijn tracks heb ik een dragende melodie lijn uit omnisphere naar een audioclip gerenderd. Deze vervolgens naar de granulaire engine van omnisphere verplaatst en daar de hele melodielijn verbouwd met behulp van die granulaire engine en een specifieke effect chain. Deze dan op bepaalde momenten toegevoegd in de track aan de oorspronkelijke melodielijn en het eindresultaat is echt indrukwekkend. Ik zou niet zonder kunnen.

Jij hebt ook zoiets in je track gedaan, die 200 procent vertragende resampling op je percussie voegt echt enorm veel toe kwa sfeer aan je scapes. Vet idee vond ik dat.
 
Zo dan! Die is lekker zeg. heb de eerste versie beluisterd. Die tweede ga ik downloaden en vanavond voor het slapen gaan even beluisteren. Denk dat ik morgen heel relaxed wakker word. Dank daarvoor vast :).
 
Back
Top