Trigg - Pinefields

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.576
Locatie
Delft
Mijn inzending voor de leukste contest van de Benelux. Enjoy :)

 
Last edited by a moderator:
Fijn.. echt heel fijn.. heerlijke opbouw en dito melodieën. :) Heel subtiel maar fraai ingekleurd qua sounds :mega:
 
Last edited by a moderator:
Ik vind de geluiden niet altijd even mooi, maar man, wat een prachtige track zeg! Heel erg mooi. Enige dat ik kan bedenken is dat de arp op het einde ook met een fade out hadden kunnen vertrekken. Maar da's dan ook echt alles :). Kon wel eens hoog gaan eindigen.
 
Ik vind de geluiden niet altijd even mooi, maar man, wat een prachtige track zeg! Heel erg mooi. Enige dat ik kan bedenken is dat de arp op het einde ook met een fade out hadden kunnen vertrekken. Maar da's dan ook echt alles :). Kon wel eens hoog gaan eindigen.

Eens.

Mooie tragg ...euh.. track trigg
 
Heel, heel mooi, erg muzikaal. Mijn stem heb je (ik ging er zelfs van zingen *D)!
Wat een prachtige opbouw. Maar zo subtiel als het begin, zo onverwacht is het einde als het plotseling wordt weggedraaid. Terwijl naar mijn idee juist een nieuwe ontwikkeling is ingezet met het subtiele geluidje op 3:14... Dit nummer schreeuwt om een losser vervolg waarbij het tokkeltje wat minder belangrijk wordt, misschien zelfs verdwijnt. Ik hoop/neem aan dat zoiets de bedoeling is want zo'n einde kan niet waar zijn.
 
ik had er gek genoeg nog wel een coole trigg beat bij gelust :)
 
Back
Top