Nick1000 - Drones Everywhere (SFC Edit)

Vind die galm op de kick een beetje irritant en verder raakt de track me niet zo. Te veel goede acid techno gehoord in mijn leven,
 
Ja, ik hoor wel interessante dingen, maar ook veel ideeën voor verbetering. Echter, het is me wel duidelijk dat ook opbouwende kritiek hier niet gewaardeerd wordt, dus rest mij je te feliciteren met de release van je track.
 
ik wilde wel luisteren, maar toen las ik dat het toch niet meer uitmaakt omdat ie al gereleased wordt en allerlei andere crap. dus naja, dan maar niet
 
ik wilde wel luisteren, maar toen las ik dat het toch niet meer uitmaakt omdat ie al gereleased wordt en allerlei andere crap. dus naja, dan maar niet

Geen probleem gast. Ondanks al die "crap" en het u toch niet uitmaakt, heb je toch nog een onweerstaanbare drang gehad om te komen bemoeien alsook commentaar te geven. Dit was echt niet nodig hoor. 'kvoel mij echt vereerd. Merci.
 
Ik vind em weer lekker, zeker niet perfect, maar zo hoor ik ze graag.
 
Bedankt FreddyConfetti

@1V/oct: Ja dat is zeker mogelijk, ieder zijn smaak natuurlijk. Toch bedankt om te luisteren.
 
In 1995 was ik volledig door de kniën gegaan voor deze track !
Op zich goed dus, maar je moet je toch afvragen of je jezelf niet alle kansen ontneemt door dit te posten.
Ik stel het misschien keihard, maar laat ons eerlijk zijn: Is dit soort muziek niet hopeloos uitgemolken ?
 
Merci lenistwo.

@sKeLeTvM: Inderdaad je hebt ergens wel gelijk. Maar voor mij maakt het niet uit of het nu vernieuwend is of niet. Ik vond het gewoon leuk om het te maken en hopelijk zijn er nog mensen die het een tof nummer vinden. In ieder geval, dank je voor de beluistering.
 
Maakt niet zo veel meer uit. De track (zonder de "approach and identify" sample) wordt in het voorjaar toch gereleased via het nieuwe sublabel van Missile (TT), zowel op vinyl(100 st.), alsook digitaal. Natuurlijk niet onder de naam "Nick1000" natuurlijk, want dit is absoluut mijn artiesten naam niet.

Ps. De sample heb ik genomen uit de film "Logan's run".



Eigenlijk mag men mijn deelname annuleren. Het interesseert mij eigenlijk niet meer.

Ik heb de hele track niet eens geluisterd maar, dit is echt heel bescheiden van je! Je mag best wel wat trotser zijn op je track hoor! Jammer dat je track wordt geannuleerd op sf en de simpele mensen hier niet inzien dat jij gewoon je ding hebt gedaan.

Succes!
,
 
Ik heb de hele track niet eens geluisterd maar, dit is echt heel bescheiden van je! Je mag best wel wat trotser zijn op je track hoor! Jammer dat je track wordt geannuleerd op sf en de simpele mensen hier niet inzien dat jij gewoon je ding hebt gedaan.

Succes!
,

Moet kunnen.
 
In 1995 was ik volledig door de kniën gegaan voor deze track !
Op zich goed dus, maar je moet je toch afvragen of je jezelf niet alle kansen ontneemt door dit te posten.
Ik stel het misschien keihard, maar laat ons eerlijk zijn: Is dit soort muziek niet hopeloos uitgemolken ?

Toch nog even reageren, niks persoonlijk of zo hoor. Maar alles wat ik hier hoor in deze contest (en ja, heb ze allemaal beluisterd), is ook al reeds hopeloos uitgemolken en 100.000 keer nageaapt. En ik vind daar niks mis mee. Ik hoef niet zo nodig persé iets "revolutionair vernieuwend", mij gaat het om hoe tof en leuk iets is. De rest kan mij gestolen worden. Zo simpel is dat.
 
Lekker meeslepend en duister, en in dit genre is less more, ik vind het zeker geslaagd.
Komt mss omdat ik bij wijze van spreken in de jaren 80 en 90 ook al dit soort muziek met plezier ging beleven in de duistere krochten en grotten des underground scene. :D
Zeker mijn stem waard!
 
de kompressie-artefakten.... luister ik het nummer zoals het nu te luisteren valt.
wellicht vanwege mijn weinige bekendheid met het "genre", en ik luister liever nummers als nummers, niet als genre. dus wellicht geen wellicht;

ik vind het een heerlikke track! ik vind er veel kracht in zitten, lekker dreigend ook, duister. ik hou wel van deze minimale opzet, krachtig gedaan. het blijft me vanaf het begin tot einde grijpen.
 
Back
Top