Ze bestaan nog...

knutsel

so what this button do?
Lid sinds
26 april 2013
Berichten
376
Locatie
Veenendaal
Vanmiddag geplaatst bij keyboards op marktplaats.... Een Juup 8 voor € 200,- Even reactie gestuurd, maar de beste verkoper had al in de gaten dat hij uiteindelijk toch wat meer waard is :D Inmiddels toch maar weer verwijderd.. Hoe bestaat het :?
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    73,8 KB · Bekeken: 86
Nee echt zonder te weten voor 200 erop geknald... dan vraag je je af of die stoffige zoldertjes van ome Kees toch nog bestaan... :peukie:
 
Toch snap ik dat niet want als eigenaar van zo een ding weet je ook wat je er vroeger voor betaald hebt en dat was ook zeker niet goedkoop, eerder heel duur.
 
Kennis van mij heeft ooit een Juup8 gratis weggegeven, echter niet aan mij. :-) Gaat anders met het concept "geld" om, zeg maar.
 
Is toch grapje van synthforumlid of zo , kom op ...?
 
Zulke koopjes kan je niet meer doen eens ze online staan: zulke mensen krijgen bergen pushy berichten op enkele uren / dagen en snappen al snel hoe laat 't is.
 
Zulke koopjes kan je niet meer doen eens ze online staan: zulke mensen krijgen bergen pushy berichten op enkele uren / dagen en snappen al snel hoe laat 't is.

Uren? Ik zou het eerder op seconden en minuten gokken alvoor de eerste aasgier zich aan dient.
 
een aasgier is niks, als er snel meerdere zijn wordt de verkoper wakker, dat ie iets speciaals heeft:)
 
een aasgier is niks, als er snel meerdere zijn wordt de verkoper wakker, dat ie iets speciaals heeft:)

Ik weet niet, volgens mij heeft de gemiddelde bejaarde van 94 al een idee bij het concept "googlen" wat ze leren bij de internet cursus gegeven in bejaardencentrum 'het laatste zuchtje', dus ik vermoed dat het allemaal weer lachen geblazen zal zijn.
 
Heeft toch nog een uurtje of 3 online gestaan met 2 reacties (2 x bewaard). Geen grap. Maar na die 2 reacties had hij al snel door dat het toch wel iets speciaals betrof. Stond als "retro keyboard" in de rubriek keyboards, dus kan me voorstellen dat de gemiddelde synth liefhebber daar niet zo snel zoekt natuurlijk. Evenwel bijzonder dat dus niet alle mensen bewust zijn van zulke klassiekers. Niet iedereen is natuurlijk een synth freak zoals wij :P
 
Dat de verkoper een juup 8 onder de rubriek keyboards ter verkoop aanbied zegt genoeg over de beste man, hij weet niet eens wat hij verkoopt laat staan wat de HUIDIGE waarde van dat ding is.
Dat zich er direkt aasgieren op storten die al dan niet voor de synth zelf gaan maar voor de winst die ze in één klap kunnen maken doet er niet toe, een ieder zou graag zo'n deal sluiten.
 
Back
Top