Nieuwe track

Fluence

Stamgast
Lid sinds
2 augustus 2005
Berichten
188
Locatie
Alkmaar
Ik was nogal blij met de feedback vorige keer en dat inspireert enorm.

Dus een nieuwe track...



Deze zit bijna in de afmix fase (even paar dagen met rust laten) en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden qua opbouw en dergelijke.

Bedankt!
 
Wow wat een vette kick zeg !
Die shuffle is geweldig..
Brass stabs..
Hier hou ik wel van hoor..
Coole vocals, past goed hierbij..
Dat geluid in de break vind ik wat stresserend, ik zou die automaten met een lekker effectje..
Die drop zeg !
Gebruik je geen crashes in je tracks ?
Ah, je automate die "pielielie" wel..
Dat arpje werkt na een tijdje op mijn zenuwen, misschien layeren met een extra synth ?
Haha, die bass "horns"..

Mooi hoor, ik ben benieuwd naar het eindproduct !

Veel succes :)
 
Best wel lekker ja, knalt er goed door ;)

doet mij echt wel wat aan minimalistischere techno denken (wat ah opkomen is terug)
maar kan ook aan mij liggen hehe...

Bouwt lekker op alleen stopt een beetje abrupt vind ik...
DAndie break, vocals zijn wel cool, beetje kwijtere geluiden op het einde,
en wanneer die erin komen passen ze wel maar idd op den duur
(en op een groot systeem) wordt je hier knettergek van zoals al aangehaald denk ik dan!

Verder zeer tof, ga ermee verder :D

Groetjes
Y
 
Thanks guys!
Ik gebruik eigenlijk nooit meer crashes, toch maar weer eens gaan doen :)
Dat arpje moest ook een beetje stressend zijn, zal het wat dimmen :)

@Xypes, snap niet precies wat je bedoelt met kwijtere geluiden op het einde. Ik ga de track wel wat geleidelijker afbouwen, dat snapte ik.
 
kweet nie, vind het nogal vervelend en altijd maar hetzelfde. en naarmate het nummer vordert , vrij irritant. Ik vind dit zeker geen goede track.
 
Vind de opbouw echt te gek, goeie drums en flow. Distorted geluid wat er in de break bij komt vind ik ook erg gaaf. Vocal is prima voor de track. Ik vind alleen dat als de track losgaat dat het zo chaotisch is dat ik daar helaas geen twee minuten achter elkaar naar kan luisteren.

Klank is dik in orde, goeie kick. Mooi stereo beeld en voor het genre een goede op en afbouw.
 
Heb terug uw track beluisterd en het is veel beter. Nu vind ik het echt wel goed klinken en is het niet meer zo saai. Goeie update.
 
Lekker hoor :okdan:
 
Ik ben erg blij met de logische reacties. De rest, echt, get a room...

Bedankt voor de feedback folks. :)
 
Goeie opbouw, goede timing en nette fx erbij. Ik ben het grotendeels met de feedback van Gloomer eens hier.
Mixtechnisch zit het goed in elkaar (laptop speakers).

"weinig aan de hand" trackje is het wel, maar misschien is dat stijl gerelateerd?
 
Thanks Arv!
Blij dat de mix goed uit de verf komt, gezien ik nog geen final mix had gedaan, maar alleen een on-the-go mix.
Inmiddels weer een versie geupload die nog net ff knapper uit de verf zou moeten komen.
Bedankt voor het luisteren.
 
Back
Top