Trommels - Untitled #42376

ABSTRSE

Nieuwkomer
Lid sinds
18 december 2013
Berichten
13
Ik heb voor het eerst sinds lang nog eens een track afgewerkt.

Misschien is er wel iemand die het weet te pruimen en/of er zijn mening over kwijt wil? :)

https://soundcloud.com/user-225250527/untitled-42376
 
De klank van het begin lijkt wat distort + ruis, is dit een tube amp plug oid? Iets te hot ingestuurd misschien, of je wil dit effect expliciet..
De bassdrum mag wel wat minder diep en log IMO en ook is het in zijn geheel nog niet zo heel spannend.. Maar goed zoals altijd is smaak een persoonlijk iets.

Just my 2cts.
 
Dit soort deuntjes ben ik een sucker voor. Lekker deep/lounge. Zelf heb ik niet zoveel problemen met het "simpele" van de track. De drumsectie vind ik wel een gemiste kans. Inderdaad die bass, zit ook teveel resonantie op naar mijn smaak. Snare ben ik evenmin fan van. Dit zou ik liever veel gladder horen, meer volgens de wetjes zeg maar :). Nu is het een beetje of ik carpaccio eet met walnoten in plaats van pijnboompitten.

De mix kan een keuze zijn geweest, maar ook hier zou ik hem veel liever open en helder horen. Past naar mijn idee veel beter bij de stijl. Maar wat er staat qua noten, vind ik wel heel erg lekker :okdan:.
 
Back
Top