Techno op de analog rytm en eurorack

De uitgewerkt versie is gaaf geworden. Goed bezig weer.

Dankjewel Scrape!

Lekker zeg, zit daar nog iets van nabewerking op of is dat allemaal droog uit de elektrons en je modular?

Thanks! Ik heb de boel door een limiter gehaald, verder is het vrij droog uit de rytm en modular. De soundcloud versie is wel ietsje bewerkt met hier en daar een compressor en een reverbje en nog een extra snare sample.
 
Kan niet zo goed meer tegen dit soort geluiden. Te vaak gehoord. Maar ik ben ook een zeikerd. :D

Surgeon live op een modular kan ik wel echt waarderen. Maar hij is juist bezig met wat minder uitgekauwde sounds.

Verder boeit het niet want al die kids weten van niets. :D
 
Kan niet zo goed meer tegen dit soort geluiden. Te vaak gehoord. Maar ik ben ook een zeikerd. :D

Surgeon live op een modular kan ik wel echt waarderen. Maar hij is juist bezig met wat minder uitgekauwde sounds.

Verder boeit het niet want al die kids weten van niets. :D

Nou dat komt binnenkort dan wel goed. Ik heb zo'n enorme berg onconventionele geluiden liggen opgenomen uit de modular, daar ga ik vast nog wel eens wat mee maken. Dit is eigenlijk een van mn eerste techno nummers dus ik heb daarbij wat meer vastgehouden aan wat gewoon werkt.
 
Back
Top