Track(s) gemaakt

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
Ben de afgelopen dagen weer met verschillende tracks bezig geweest.
Eén daarvan wil ik hier graag gaan plaatsen.
Het is soort van eerbetoon aan een onlangs overleden vriend van mij.

Ben uiteraard ook wel benieuwd naar eventuele feedback.
 

Attachments

  • Beyond.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 29
Mooie track. Ik kan hem op het moment alleen over de beeldschermluidsprekers afluisteren en dat gaf wat ongewenste resonantie.
 
Prachtig nummer! Te weten voor wie het is gemaakt geeft het nummer een emotionele lading waardoor objectief luisteren moeilijker wordt. Duurt precies lang genoeg trouwens.
 
De sounds vind ik niet verkeerd. Er zit alleen weinig spanning in, het is vrij repetitief. Pas na drie minuten gaat het een beetje de andere kant op. En dat is alleen de outro maar. En de derde basnoot uit het repeterende loopje wringt harmonisch nogal met de pad/het koortje. Die laatste lijken ook wel wat hard te staan, misschien is het beter om alles wat zachter te zetten.
 
De sounds vind ik niet verkeerd. Er zit alleen weinig spanning in, het is vrij repetitief. Pas na drie minuten gaat het een beetje de andere kant op. En dat is alleen de outro maar. En de derde basnoot uit het repeterende loopje wringt harmonisch nogal met de pad/het koortje. Die laatste lijken ook wel wat hard te staan, misschien is het beter om alles wat zachter te zetten.

Bedankt voor je feedback.
Zal het nog even gaan aanpassen.
 
Kun je in Omnisphere woorden laten zeggen in plaats van de gebruikelijke "oeh's" en "ah's" ? Dan denk ik eraan om hem aan te schaffen ;-)

Nogmaals, mooie plaat man ! :)
 
Nieuwe versie Mirros

Nieuwe versie Mirros

Heb even een nieuwe versie van Mirros geplaatst.
Ben hierin vooral erg beïnvloed door Massive Attack.
Ditmaal heb ik ook wat vocalen erbij gedaan.
Eigenlijk is het nog niet helemaal af, maar ben wel redelijk tevreden.
 

Attachments

  • Try8-2 (Mirrors)-2 met vocals.mp3
    3,5 MB · Bekeken: 35
Heb de songtrack Beyond even flink aangepakt en ook de sounds aangepast.

Ben wederom wel benieuwd naar feedback etc.

Klonk mij niet veel anders in de horen. Blijf het een erg sfeervol nummer vinden. Maar je hebt iets met "valse" basnoten. Hier wringt het, zoals al eerder gezegd, bij de tweede of derde noot.
 
Klonk mij niet veel anders in de horen. Blijf het een erg sfeervol nummer vinden. Maar je hebt iets met "valse" basnoten. Hier wringt het, zoals al eerder gezegd, bij de tweede of derde noot.

Hmm; had de baslijn wel een beetje veranderd.
Toch is het blijkbaar nog niet helemaal zuiver en hier en daar 'dissonant'
Zal er nog meer op gaan letten.
 
Dat zou inderdaad wel kunnen, maar heb het vermoeden dat er dan veel losse topics gaan komen en dat er een soort van wildgroei ontstaat.

Bericht door een moderator:
Zolang je niet elke dag een track post, is er niet zoveel aan de hand hoor. Dus nieuwe tracks graag in een nieuw draadje. Dan is het voor iedereen duidelijk op welke track wordt gereageerd.



Ik had "Beyond" een paar dagen geleden al even beluisterd en hij blijft zeker hangen, ondanks het feit dat er niet zo gek veel gebeurt. Meer van dit graag :).
 
Back
Top